تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 11267

بردلی کوپر و لیدی گاگا به زیبایی دوباره متحد می شوند + عکس

بردلی کوپر و لیدی گاگا به زیبایی دوباره متحد می شوند + عکس

لیدی گاگا برای تجلیل از بردلی کوپر در اولین نمایش Maestro این کارگردان و نویسنده بیرون آمد. گاگا، پیش از نمایش در موزه آکادمی تصاویر متحرک در روز سه شنبه، با کوپر، و بازیگر استادش، کری مولیگان، عکس گرفت. دختر کوپر، لیا دی سین، 6 ساله نیز با این ستاره ها عکس گرفت. این دو

لیدی گاگا برای تجلیل از بردلی کوپر در اولین نمایش Maestro این کارگردان و نویسنده بیرون آمد. گاگا، پیش از نمایش در موزه آکادمی تصاویر متحرک در روز سه شنبه، با کوپر، و بازیگر استادش، کری مولیگان، عکس گرفت. دختر کوپر، لیا دی سین، 6 ساله نیز با این ستاره ها عکس گرفت.

این دو در سال 2018 در فیلم A Star Is Born با هم همکاری کردند که کوپر در آن نقش یک نوازنده سرسخت را بازی کرد که خواننده جوانی با بازی گاگا را کشف کرده و عاشق او می شود.

این فیلم هشت نامزدی اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد برای کوپر و بهترین بازیگر زن برای گاگا را به دست آورد. گاگا جایزه بهترین آهنگ اورجینال را برای «Shallow» به خانه برد. این آهنگ همچنین سه جایزه گرمی دریافت کرد.

در طول مراسم اسکار 2019، این دو دوست صمیمی این آهنگ را اجرا کردند که طرفداران را متقاعد کردند که ستاره ها ممکن است در زندگی واقعی نسبت به یکدیگر احساسات داشته باشند.

در نوامبر 2021، کوپر به هالیوود ریپورتر گفت که آنها به سادگی انتخاب کرده اند که در شخصیت باقی بمانند تا اعصاب او را در حین خواندن زنده در نمایش جوایز مهار کنند.

کوپر گفت: “آنها در آن صحنه در فیلم به نوعی عاشق می شوند. این لحظه انفجاری است که اتفاقاً روی صحنه در مقابل هزاران نفر برای آنها اتفاق می افتد. اگر هر دو روی چهار پایه رو به روی تماشاگر بودیم خیلی عجیب بود. “

لیدی گاگا این خواننده در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی در مورد بازیگر و کارگردانش همین را گفت. گاگا درباره نقش خود در این فیلم گفت: «این فقط من را تغییر داده است. تماشای کار بردلی فوق‌ العاده بود و بعد اینکه او به من ایمان آورد، انگیزه بیشتری به من داد تا به خودم ایمان بیاورم و احساس می‌ کنم خیلی خوشحالم که این تجربه را داشتم.»

کوپر کار کارگردانی خود را در فیلم A Star Is Born با آخرین ساخته خود، Maestro دنبال کرد. این فیلم به رابطه واقعی لئونارد برنشتاین (کوپر) آهنگساز واقعی و همسرش فلیسیا مونته‌ الگره کوه برنشتاین (کری مولیگان) می‌ پردازد.

Maestro در ماه نوامبر در سینما های منتخب نمایش داده شد و در 20 دسامبر برای پخش در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود