تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
کد خبر : 9202

بردلی کوپر و جی جی حدید در محله افراد مشهور دیده شدند

بردلی کوپر و جی جی حدید در محله افراد مشهور دیده شدند

بردلی کوپر و جی جی حدید در حال گذراندن وقت با هم هستند. این بازیگر 48 ساله و سوپرمدل 28 ساله، روز پنجشنبه در حال خروج از کانون افراد مشهور  در محله West Village شهر نیویورک قبل از سوار شدن به ماشین دیده شدند، همانطور که در عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط دیلی

بردلی کوپر و جی جی حدید در حال گذراندن وقت با هم هستند. این بازیگر 48 ساله و سوپرمدل 28 ساله، روز پنجشنبه در حال خروج از کانون افراد مشهور  در محله West Village شهر نیویورک قبل از سوار شدن به ماشین دیده شدند، همانطور که در عکس های به اشتراک گذاشته شده توسط دیلی میل دیده می شود.

هر دو برای شام خود لباس غیر رسمی پوشیده بودند و حدید در زیر یک کت چرمی مشکی و یک دامن کوتاه برنزه به تن داشت. در همین حال، کوپر یک ژاکت راه راه روی یک تی شرت گرافیکی آبی، شلواری تیره و یک کلاه بیسبال دو رنگ پوشیده بود.

در حالی که ماهیت رابطه کوپر و حدید مشخص نیست، کوپر قبلاً با مدل ایرینا شایک قرار داشت. این دو در بهار 2015 با یکدیگر آشنا شدند و در آوریل 2017 به دختر خود لیا دسین خوش آمد گفتند، قبل از اینکه دو سال بعد هم را ترک کنند.

آگوست گذشته، خانواده سابق با هم به ایتالیا سفر کردند و منبعی گفت که این فرار برای همه سرگرم کننده بود. این منبع افزود: “لی می خواهد که همه آنها با هم سفر کنند. رفتار ایرینا و بردلی با هم دوستانه است و با هم کنار می آیند. هر دو می خواهند لیا را خوشحال کنند.”

شایک 37 ساله با تام بردی مرتبط شده است. او و فوق ستاره بازنشسته NFL، 46 ساله، برای اولین بار در ماه ژوئیه با هم مرتبط شدند و از آن زمان تاکنون بارها با هم دیده شده اند.

حدید قبلاً با زین مالک رابطه داشته است که با او یک دختر 3 ساله به نام خای دارد. او و خواننده سابق وان دایرکشن، 30 ساله، در سال 2015 قبل از جدایی در اکتبر 2021 شروع به ملاقات کردند.

این مدل اخیراً با لئوناردو دی کاپریو مرتبط شده است. او و بازیگر 48 ساله، اولین بار زمانی که با هم در مراسم بعد از مهمانی هفته مد نیویورک در سپتامبر 2022 دیده شدند، خبرساز شدند.

در حالی که به نظر می رسید رابطه عاشقانه آنها در ماه فوریه به پایان رسیده بود، این دو بار دیگر در مهمانی دوستان مشترک قبل از اسکار در ماه مارس با هم دیده شدند و گمانه زنی هایی را در مورد بازگشت آنها به وجود آورد.

دی کاپریو اخیراً در حال گذراندن وقت با مدل ایتالیایی ویتوریا سرتی، از جمله در اواخر ماه گذشته در میلان در کنار مادر این بازیگر، ایرملین، دیده شده است.

برچسب ها :

ناموجود