تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
کد خبر : 9698

عاشقانه بردلی کوپر و جی جی حدید زیر باران هم ادامه دارد

عاشقانه بردلی کوپر و جی جی حدید زیر باران هم ادامه دارد

بردلی کوپر و جی جی حدید اجازه نمی دهند که باران کوچک پاتوق های آنها را متوقف کند. این دو که اخیراً زمانی را با هم سپری کرده‌ اند، در یک صبح بارانی روز جمعه در شهر نیویورک در حال پیاده‌ روی با هم دیده شدند. هر دو در برابر هوای سرد و مرطوب لباس

بردلی کوپر و جی جی حدید اجازه نمی دهند که باران کوچک پاتوق های آنها را متوقف کند. این دو که اخیراً زمانی را با هم سپری کرده‌ اند، در یک صبح بارانی روز جمعه در شهر نیویورک در حال پیاده‌ روی با هم دیده شدند.

هر دو در برابر هوای سرد و مرطوب لباس گرمی به تن داشتند و جی جی حدید سوپر مدل با یک کت و شلوار مشکی بلند، پارچه بافی خاکستری و عینک آفتابی تیره دیده شد. در همین حال، بردلی کوپر، یک پیراهن آبی آستین بلند روی شلوار مشکی پوشیده بود.

کوپر و حدید برای اولین بار در اوایل این ماه با هم مرتبط شدند، زمانی که آنها در شهر نیویورک در حال صرف غذا با هم دیده شدند. و در روز های بعد دوباره با هم سوار بر ماشین کوپر، دیده شدند.

این  دو در هفته‌ های اخیر ظاهراً به هم نزدیک‌ تر شده‌ اند.

با این حال، ممکن است دوستس آن ها بر اساس علایق مشترکشان، از جمله علاقه به انجام به بازیگری، برقرار شده باشد.

در حال حاضر خیلی معمولی به نظر می رسند، آن ها هر دو بچه دارند، مشاغل بزرگ، زندگی پر مشغله دارند و می دانند که زندگی در این حلقه ها چگونه است.

حدید پیش از این با زین مالک، که دختر 3 ساله‌ای با او دارد، رابطه داشت. او و آلوم در اکتبر 2021 پس از نزدیک به شش سال از هم جدا شدند.

کوپر قبلاً با مدل روسی ایرینا شایک در ارتباط بود، که با او دختری مشترک به نام لی د سین، 6 ساله دارد. این جفت که در سال 2015 با هم آشنا شدند، دو سال بعد از هم جدا شدند اما همچنان دوست هستند.

برچسب ها :

ناموجود