تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۲۵
کد خبر : 13390

بردلی کوپر و جی جی حدید در لحظه رمانتیک و عاشقانه دیده شدند

بردلی کوپر و جی جی حدید در لحظه رمانتیک و عاشقانه دیده شدند

بردلی کوپر و جی جی حدید روز پنجشنبه هنگام صرف غذا در بیرون از خانه در ویا کاروتا در شهر نیویورک در لحظه عاشقانه با یکدیگر دیده شدند. این زوج را می‌ توان دید که به یکدیگر تکیه داده‌ اند در یک شام گروهی، و با هم مهربان و رمانتیک به نظر می‌ رسیدند. به

بردلی کوپر و جی جی حدید روز پنجشنبه هنگام صرف غذا در بیرون از خانه در ویا کاروتا در شهر نیویورک در لحظه عاشقانه با یکدیگر دیده شدند. این زوج را می‌ توان دید که به یکدیگر تکیه داده‌ اند در یک شام گروهی، و با هم مهربان و رمانتیک به نظر می‌ رسیدند.

به نظر می رسید این شام جشنی برای تولد 40 سالگی پوروفسکی باشد. حدید در استوری اینستاگرامی که روز جمعه منتشر شد و با ویدیویی همراه بود که به نظر می‌ رسد نشان می‌ دهد که پوروفسکی در حال فوت کردن شمع روی کیک تولد است.

بردلی کوپر و جی جی حدید اولین بار در اکتبر 2023 زمانی که آنها را با هم در حال خروج از یک رستوران دیدند، خبرساز شدند، همانطور که در عکس های منتشر شده توسط Daily Mail نشان داده شده است.

کوپر و حدید هنوز رابطه خود را به طور علنی تایید نکرده اند، اما به نظر می رسد که این زوج در چند ماه گذشته نزدیک تر شده اند. پس از گلدن گلوب 2024، مادر کوپر، گلوریا، برای یک شب در جورجیو بالدی در لس آنجلس به این زوج پیوست، همانطور که عکس های منتشر شده توسط صفحه ششم نشان می دهد.

کوپر و حدید اخیراً در 26 ژانویه با هم در لندن، جایی که در حال پیاده روی بودند، دست در دست یکدیگر دیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود