تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 13432

بردلی کوپر و جی جی حدید به پرواز عاشقانه خود ادامه می دهند

بردلی کوپر و جی جی حدید به پرواز عاشقانه خود ادامه می دهند

عشق بین بردلی کوپر و جیجی حدید به پرواز ادامه می دهد. در اوایل این هفته، این دو در یک مهمانی شام برای تولد آنتونی پوروفسکی ستاره کوئیر آی شرکت کردند و این زوج کاملاً خوشبخت به نظر می رسیدند. همانطور که در عکس های منتشر شده توسط The Daily Mail دیده می شود، در

عشق بین بردلی کوپر و جیجی حدید به پرواز ادامه می دهد. در اوایل این هفته، این دو در یک مهمانی شام برای تولد آنتونی پوروفسکی ستاره کوئیر آی شرکت کردند و این زوج کاملاً خوشبخت به نظر می رسیدند.

همانطور که در عکس های منتشر شده توسط The Daily Mail دیده می شود، در ماه اکتبر، این زوج برای اولین بار در رستوران ایتالیایی در وست ویلج در حال صرف غذا با هم دیده شدند.

یک منبع در آن زمان به رسانه مذکور گفت: آنها چیزهای مشترک دارند، بنابر این می توان پیشرفت آن را مشاهده کرد.الان خیلی معمولی به نظر می رسد، اما هر دو بچه، مشاغل بزرگ، زندگی پر مشغله دارند و می دانند که زندگی در این حلقه ها چگونه است.

از پاییز، این زوج بارها و بارها با هم دیده شده اند، از جمله برای یک شام خصوصی با مادر کوپر پس از گلدن گلوب 2024 در لس آنجلس، جایی که او برای نقش کارگردان و ستاره ماسترو نامزد شد.

قبل از کوپر، حدید اخیراً با لئوناردو دی کاپریو مرتبط بود، که برای اولین بار در یک مهمانی بعد از هفته مد نیویورک در سال 2022 با او دیده شد. اگر چه به نظر می رسید این رابطه تا پایان تابستان از بین برود، زیرا دی کاپریو در اواخر آگوست با مدل ویتوریا سرتی دیده شد.

برچسب ها :

ناموجود