تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر : 11809

برادر آنجلینا جولی حمایت شیرینی از خواهرش انجام می دهد

برادر آنجلینا جولی حمایت شیرینی از خواهرش انجام می دهد

آنجلینا جولی از حمایت خانواده اش بهمرمند است. برادر او، جیمز هیون، فاش کرد که پس از طلاقش از برد پیت، حمایت از او و بودن در کنار فرزندانش را در اولویت خود قرار داده است. هیون مهمان پادکست “90who10” بود، جایی که او به جولی و زندگی شخصی او پس از طلاقش با پیت

آنجلینا جولی از حمایت خانواده اش بهمرمند است. برادر او، جیمز هیون، فاش کرد که پس از طلاقش از برد پیت، حمایت از او و بودن در کنار فرزندانش را در اولویت خود قرار داده است.

هیون مهمان پادکست “90who10” بود، جایی که او به جولی و زندگی شخصی او پس از طلاقش با پیت پرداخت که منجر به سرمایه گذاری مردم و رسانه ها شد. او در پادکست گفت: “همه چیز از اینجا شروع شد، با محافظت از او و فرزندانش خواهرزاده ها و برادرزاده های من” شروع شد. من زندگی ام را تنظیم کردم تا بتوانم در هر شرایطی حاضر باشم. من می خواهم در کنار آنها یا برای او باشم هر آنچه که او از سر می گذراند.»

هیون فاش کرد که وقتی بچه ها در سنین نوجوانی خود بودند حمایتش برای آنها مهم بود. او گفت: «آنها در اوایل 20 سالگی جوان می شوند. “من فکر می کنم این خیلی طبیعی است و من فقط می خواهم هر زمانی آنجا باشم.” او به وضوح گفت که دوست دارد با آنها باشد و می خواهد تا آنجا که ممکن است در حضور آنها باشد.

طلاق پیچیده آنجلینا جولی و برد پیت

آنجلینا جولی در سال 2016 از برد پیت درخواست طلاق داد. این دو به مدت دو سال ازدواج کرده بودند و یک دهه با هم بودند و مدوکس 22 ساله، پکس 20 ساله، زاهارا 18 ساله، شیلو 17 ساله و دوقلو های ناکس و ویوین 15ساله را بزرگ کردند. طلاق هنوز نهایی نشده است، تیم های حقوقی آنها همچنان با حضانت سه فرزند بیولوژیکی آنها و درآمد های حاصل از تاکستان این زوج، Château Miraval رسیدگی می کنند.

در حالی که جولی اغلب فرزندانش را از رسانه ها محافظت می کند، او درباره اهمیت آنها برای او و رابطه نزدیکی که آنها با یکدیگر دارند صحبت کرده است. او به مجله ووگ گفت: “آنها نزدیک ترین افراد به من و زندگی من هستند و آنها دوستان نزدیک من هستند.” ما هفت نفر بسیار متفاوت هستیم و این نقطه قوت ماست.»

برچسب ها :

ناموجود