تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
کد خبر : 9239

برادران بکهام با خالکوبی های مشابه جشن برادری می گیرند

برادران بکهام با خالکوبی های مشابه جشن برادری می گیرند

دیوید بکهام و خانواده اش پس از انتشار مستند نتفلیکس “بکهام” دوباره در کانون توجه قرار گرفتند و مشخص شد که پسرانش خالکوبی های مشابه دارند. بسیاری از افراد قدیمی به یاد می‌ آورند زمانی که نام‌ های بروکلین و رومئو بخش بزرگی از گفتمان افراد مشهور را تشکیل می‌ دادند، به‌ویژه در بریتانیا، علی‌

دیوید بکهام و خانواده اش پس از انتشار مستند نتفلیکس “بکهام” دوباره در کانون توجه قرار گرفتند و مشخص شد که پسرانش خالکوبی های مشابه دارند.

بسیاری از افراد قدیمی به یاد می‌ آورند زمانی که نام‌ های بروکلین و رومئو بخش بزرگی از گفتمان افراد مشهور را تشکیل می‌ دادند، به‌ویژه در بریتانیا، علی‌ رغم اینکه در آن زمان آنها کودک بودند.

دو پسر بزرگ دیوید بکهام فاش کردند که آنها و برادر کروز همگی خالکوبی های مشابهی دارند و این حقیقت را جشن می گیرند که برادر هستند.

بروکلین بکهام 24 ساله، رومئو 21 ساله و کروز فقط 18 ساله است، با این حال این سه نفر در پستی در اینستاگرام از طراحی یک اثر هنری “برادری” رونمایی کردند.

تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که هر برادر طراحی یکسانی دارد، اگرچه هر فردی آن را در یک جای متفاوت در بدن خود خالکوبی کرده است.

همانطور که توسط Daily Mirror گزارش شده است، بروکلین و رومئو خالکوبی را روی پاهای خود قرار داده اند، در حالی که کروز تصمیم گرفت تا خالکوبی خود را روی دست خود انجام دهد.

پسران بکهام پا جای پای پدر گذاشتند.

بکهام در دوران اوج شهرت جهانی اش به عنوان یک فوتبالیست، هر حرکت دیوید او مورد تجزیه و تحلیل و تجلیل قرار گرفت. ستاره سابق رئال مادرید از مدل موهای عجیب و غریبش تا رابطه اش با ویکتوریا بکهام به خاطر مجموعه خالکوبی هایش نیز شهرت داشت.

بال‌ های فرشته‌ ای وجود دارد که بالای پشت او کشیده می‌ شود و تا بالای گردنش می‌ رود، و همچنین نام فرزندانش. در مجموع تصور می شود که دیوید بکهام بیش از 60 طرح فردی در سراسر بدن خود دارد که بسیاری از آنها در طول دوران حرفه ای خود توسط عموم دیده می شود.

پسران او مطمئناً با انجام خالکوبی از او الگو می گیرند، به طوری که بروکلین و رومئو نیز قبلاً قبل از این آخرین نمونه خالکوبی کرده بودند.

برچسب ها :

ناموجود