تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 11879

ببینید مارگو رابی مانند یک باربی دهه 1970 لباس می پوشد

ببینید مارگو رابی مانند یک باربی دهه 1970 لباس می پوشد

با توجه به اینکه مارگو رابی تقریباً در تمام رویداد های فرش قرمز و مطبوعاتی که امسال انجام داده است، باربی را از ادای احترام به عروسک اصلی 1959 در لباس شنا سیاه و سفیدش گرفته تا ادای احترام کامل به باربی کاملا مو و روز به شب انجام داده است. باربی، طرفداران مد مشتاقانه

با توجه به اینکه مارگو رابی تقریباً در تمام رویداد های فرش قرمز و مطبوعاتی که امسال انجام داده است، باربی را از ادای احترام به عروسک اصلی 1959 در لباس شنا سیاه و سفیدش گرفته تا ادای احترام کامل به باربی کاملا مو و روز به شب انجام داده است. باربی، طرفداران مد مشتاقانه منتظر ظاهر جوایز او بودند. آیا او حال و هوای باربیکور را حفظ می کند یا آن را به طور کامل تغییر می دهد؟

معلوم شد که ما هنوز در سرزمین باربی هستیم. برای گلدن گلوب 2024، این ستاره به سوپر استار باربی از سال 1977 با لباس صورتی تند و درخشان آرمانی و تیل بوآ صورتی مشابه ادای احترام کرد. این لباس باریک به شکل V به سمت بالاتنه شروع می شد و به دامن ستونی باریک ختم می شد. نسخه دهه 70 سوپر استار باربی یک لباس مجلسی ساتن پوشیده بود، اما رابی و آرمانی آن را با جلیقه های درخشان مدرنیزه کردند که هنگام حرکت او نور را به زیبایی جلب کرد.

بسیار شبیه باربی اصلی، رابی با یک بوآ XXL مطابقت دارد. اندرو موکامال، استایلیست رابی، الهام‌ بخشی را تایید کرد و عکسی از سوپر استار باربی را با شکوه صورتی در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

رابی این استایل را با موهای بلوند صاف و ساحلی که به آرامی از یک طرف باز شده بود، آرایشی کم رنگ و مانیکور صورتی خنثی، با نگرش بی دغدغه دهه 70 سلف باربی او ست کرد. او به ظاهری که از زمان نمایش فیلم در تابستان 2023 پوشیده بود، چشمکی زد.

 

وقتی ورایتی از او پرسید که چرا امروز تصمیم گرفت صورتی بپوشد، رابی به شوخی گفت: “تازه از خواب بیدار شدم و فکر کردم این برای امشب مناسب است!” حق با او بود! رابی و مکمال در طول این دوره مطبوعاتی واقعاً باور نکردنی به باربی‌ های نمادین بسیاری ادای احترام کرده‌ اند.

برچسب ها :

ناموجود