تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 10872

ببینید تصاویر جذاب از سلنا گومز را در حال آشپزی کنار خانواده

ببینید تصاویر جذاب از سلنا گومز را در حال آشپزی کنار خانواده

آشپز های زیادی در آشپزخانه سلنا گومز وجود دارد از جمله پدربزرگ و مادربزرگ او! در ویدئویی اینستاگرامی که در حساب رسمی شبکه غذا منتشر شد، گومز فاش کرد که با پدر بزرگ و مادر بزرگش، پاپا و نانا زندگی می‌ کند و یخچال آنها پر از باقی مانده‌ های غذا است. وقتی از مجری

آشپز های زیادی در آشپزخانه سلنا گومز وجود دارد از جمله پدربزرگ و مادربزرگ او! در ویدئویی اینستاگرامی که در حساب رسمی شبکه غذا منتشر شد، گومز فاش کرد که با پدر بزرگ و مادر بزرگش، پاپا و نانا زندگی می‌ کند و یخچال آنها پر از باقی مانده‌ های غذا است.

وقتی از مجری سر آشپز سلنا پرسیده شد که او در یک شب معمولی هفته چه می خورد، گفت: “اگر سه شنبه شب تصادفی باشد، من قطعاً چیزی را می خورم که مادر بزرگم درست کرده است، احتمالا از شب قبل.”

او در این کلیپ توضیح داد: “من با پدر بزرگ و مادر بزرگم زندگی می کنم، بنابراین ما همیشه در آشپزخانه هستیم و همیشه در حال آشپزی هستیم.” “ما همیشه چیز هایی باقیمانده از غذا داریم، بنابراین مطمئن هستم که سفارش نمی دهم، باید چیزی در خانه برای خوردن باشد.”

این ستاره در ویدیوی رسانه های اجتماعی به سؤالات آشپزی سریع پاسخ داد و حقایق غذایی دیگری را درباره خود به اشتراک گذاشت. در یک نقطه زیبا، او فاش کرد که رویه های پیتزای مورد علاقه او پیوندی بین قارچ و نوعی فلفل سبز مکزیکی است و سبک مورد علاقه او تخم مرغ آفتابی است. با این حال، یک نوشیدنی صبحانه وجود دارد که او آن را امتحان نمی کند: قهوه.

در طول ویژه برنامه قسمت چهارم شبکه غذای سوپر استار، سلنا سر آشپز: خانه برای تعطیلات، از پنجشنبه 30 نوامبر بود.

الکس گوارناشلی، مایکل سایمون، کلودت زپدا و اریک آجپونگ هر کدام برای یک قسمت به گومز خواهند پیوست. اما پدر بزرگ و مادر بزرگ گومز، بهترین دوست، راکل استیونز و خواهرش، گریسی، نیز در مراسم ویژه جشن حضور خواهند داشت.

گومز یاد خواهد گرفت که چگونه از گوارناشلی (علاوه بر چوب های موزارلا) و استیک و خرچنگ کلاسیک از سیمون گوشت کبابی و پوره سیب زمینی خامه ای درست کند.

برچسب ها :

ناموجود