تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر : 11114

ببینید استایل شیک دیوید و ویکتوریا بکهام را در کنار باراک اوباما

ببینید استایل شیک دیوید و ویکتوریا بکهام را در کنار باراک اوباما

دیوید و ویکتوریا بکهام این فرصت را داشتند که با باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا وقت بگذرانند و به نظر می رسد که خیلی خوب پیش رفت. روز پنجشنبه، این زوج عکس‌ هایی را به اشتراک گذاشتند که با باراک در حمایت از بنیاد اوباما ژست گرفته بودند و هر دو سخنان خوبی در

دیوید و ویکتوریا بکهام این فرصت را داشتند که با باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا وقت بگذرانند و به نظر می رسد که خیلی خوب پیش رفت. روز پنجشنبه، این زوج عکس‌ هایی را به اشتراک گذاشتند که با باراک در حمایت از بنیاد اوباما ژست گرفته بودند و هر دو سخنان خوبی در مورد تجربه خود گفتند.

دیوید این ستاره بازنشسته فوتبال گفت که گذراندن وقت با باراک برای شنیدن کارهایی که این بنیاد برای “توانمند سازی نسل بعدی رهبران در سراسر جهان” انجام می دهد، باعث افتخار است.

او در توضیح این عکس نوشت: «نمونه ای برجسته از لطف و فروتنی، شنیدن در مورد پروژه های نو آورانه ای که زندگی جوانان را تغییر می دهد و جوامع را بهبود می بخشد، بسیار الهام بخش بود. متشکرم آقای رئیس‌جمهور، شنیدن صحبت‌ های شما با این شور و اشتیاق مایه افتخار بود.»

ویکتوریا که اخیراً دندان شیری بروکلین را پیدا کرده است، همین عکس را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: “از شما برای همه کارهایی که برای تغییر زندگی جوانان و بهبود جوامع انجام می دهید متشکرم.”

دوستی باراک و دیوید خیلی به عقب بر می گردد

این اولین بار نیست که دیوید بکهام بازیکن سابق منچستر یونایتد با پدرسالار خانواده اوباما ملاقات می کند. در سال 2012، زمانی که او هنوز رئیس جمهور بود، دیوید و هم تیمی هایش در لس آنجلس گلکسی قهرمانی خود در جام MLS را با رئیس جمهور در کاخ سفید جشن گرفتند.

دیوید همچنین در سال 2012 با میشل اوباما در یک رویداد “بیایید حرکت کنیم!”، برای خانواده های پرسنل نظامی ایالات متحده، در خانه وینفیلد، در پارک ریجنت، مرکز لندن، وقت گذراند. بانوی اول سابق حتی مهارت های فوتبال خود را به نمایش گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود