تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
کد خبر : 8723

بانی بد و کندال جنر در ردیف اول گوچی صف آرایی می کنند

بانی بد و کندال جنر در ردیف اول گوچی صف آرایی می کنند

بانی بد و کندال جنر عشق خود را به مد به اشتراک می گذارند. این زوج مشهور در حال حضور در باند شوی گوچی در هفته مد میلان، در ردیف اول در کنار بازیگران درجه یک و سلبریتی های مورد علاقه طرفداران دیده شدند. کندال در یک کت کوتاه شیک به نظر می رسید و

بانی بد و کندال جنر عشق خود را به مد به اشتراک می گذارند. این زوج مشهور در حال حضور در باند شوی گوچی در هفته مد میلان، در ردیف اول در کنار بازیگران درجه یک و سلبریتی های مورد علاقه طرفداران دیده شدند.

کندال در یک کت کوتاه شیک به نظر می رسید و این مجموعه ساده و در عین حال شیک را با یک کیف پول قرمز شرابی و کفش پاشنه بلند ست می کرد. او همچنین از عینک آفتابی تیره و جواهرات مینیمال استفاده می کرد، موهایش را به شکلی آراسته حالت می داد و آرایش ملایمی داشت.

در همین حال، خواننده پورتوریکویی (بانی بد) یک لباس غیر رسمی به تن داشت که شامل شلوار جین آبی، دکمه‌ دار سفید، چکمه‌ های مشکی و یک بند است. او همچنین عینک آفتابی تیره به چشم داشت و در حال گفتگوی غیر رسمی با این سوپر مدل از او عکس گرفته شد.

این زوج در کنار آنا وینتور از ووگ نشسته بودند و کندال در یک لحظه با ویرایشگر مد مشهور عکس می گرفت. در میان حاضران، جولیا رابرتز نیز برای نمایش حضور داشت، همچنین رایان گاسلینگ، جودی ترنر اسمیت، و همسر سلما هایک، فرانسوا هنری پینو، مدیر عامل کرینگ، شرکت مالک گوچی.

قبل از شرکت در این رویداد اختصاصی، کندال و بانی بد اوایل این هفته در حال رفتن به چندین قرار عاشقانه در شهر نیویورک دیده شدند. اخیراً از آن‌ ها با پوشیدن لباس‌ های همسان عکس گرفته شده است که ظاهراً یک مناسبت خاص را جشن می‌ گیرند.

این جفت همچنان در روابط خود قوی هستند، زیرا آنها اکنون راحت تر عشق خود را در ملاء عام نشان می دهند. با این حال، آنها هنوز اولین حضور در فرش قرمز را انجام نداده اند یا رابطه خود را در رسانه های اجتماعی عمومی نکرده اند.

برچسب ها :

ناموجود