تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر : 6298

بانی بد و کندال جنر از یک شب دیگر در شهر لذت بردند و خبرساز شدند

بانی بد و کندال جنر از یک شب دیگر در شهر لذت بردند و خبرساز شدند

بانی بد و کندال جنر از یک شب دیگر در شهر لذت بردند. خواننده و سوپرمدل چهارشنبه شب برای صرف شام در پارک سوشی در غرب هالیوود بیرون آمدند. کندال جنر و بانی بد در حال پیشرفت هستند. این مدل 27 ساله و رپر پورتوریکویی 29 ساله در یک قرار شام در روز چهارشنبه 26

بانی بد و کندال جنر از یک شب دیگر در شهر لذت بردند. خواننده و سوپرمدل چهارشنبه شب برای صرف شام در پارک سوشی در غرب هالیوود بیرون آمدند.

کندال جنر و بانی بد در حال پیشرفت هستند. این مدل 27 ساله و رپر پورتوریکویی 29 ساله در یک قرار شام در روز چهارشنبه 26 جولای در پارک سوشی در غرب هالیوود دیده شدند. کندال با یک لباس مشکی میدی همراه با تخت مشکی و یک کیف شانه ای مشکی کوچک، زیبا به نظر می رسید. بانی بد شلوار جین آبی تیره را با یک ژاکت همسان که روی سه راهی مشکی پوشیده بود. او با یک کلاه بیسبال که به عقب برگردانده شده بود، به اکسسوری های خود اضافه کرد.

این سفر درست قبل از اینکه کندال در فینال فصل سوم کارداشیان ها فاش کرد که مادرش می خواهد او نامزد کند انجام شد. کریس جنر، 67 ساله، ظاهراً یک خانه عروسکی سفارشی با یک حلقه نامزدی به کندال هدیه داد و اشاره کرد که دوست دارد دومین فرزند کوچکش را ببیند که در راهرو قدم می‌زند.

کندال گفت: “او یک حلقه نامزدی در دست من گذاشت زیرا فکر می کرد که نامزدی برای من آشکار می شود.” او با کنایه گفت: “پس اگر این چیزی به شما می گوید که مامانم می خواهد من در زندگی کجا باشم.”

البته کندال تنها فرزند کریس است که ازدواج نکرده. دختر بزرگ او، کورتنی کارداشیان، در حال حاضر فرزند چهارم و اولین بار از شوهرش، تراویس بارکر، باردار است. کلویی کارداشیان و کایلی جنر هر دو سال گذشته صاحب دومین فرزند خود شدند. و البته، کیم کارداشیان مادر چهار فرزند پرمشغله است، در حالی که راب کارداشیان یک دختر کوچک با بلک چینا دارد.

کندال بیان کرده است که در گذشته برای بچه دار شدن تحت فشار بوده است. کندال در آوریل 2022 به دیلی پاپ گفت: «مادرم به طور تصادفی به من پیام می‌دهد و می‌گوید: «فکر می‌کنم وقتش رسیده است» و من می‌گویم: «این به من مربوط است؟!»

برچسب ها :

ناموجود