تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
کد خبر : 9488

بانی بد لحظات صمیمی خود و کندال جنر را به اشتراک می گذارد

بانی بد لحظات صمیمی خود و کندال جنر را به اشتراک می گذارد

بانی بد قبلا ترجیح می داد زندگی شخصی خود را خصوصی نگه دارد، از جمله جزئیاتی در مورد زندگی عاشقانه اش، و بسیاری از طرفداران او در مورد رابطه عاشقانه او با کندال جنر حدس می زنند. با این حال، به نظر می رسد که او در آخرین آلبوم جدید خود به لحظاتی صمیمی از

بانی بد قبلا ترجیح می داد زندگی شخصی خود را خصوصی نگه دارد، از جمله جزئیاتی در مورد زندگی عاشقانه اش، و بسیاری از طرفداران او در مورد رابطه عاشقانه او با کندال جنر حدس می زنند. با این حال، به نظر می رسد که او در آخرین آلبوم جدید خود به لحظاتی صمیمی از رابطه خود با کندال جنر اشاره می کند.

این خواننده پورتوریکویی در مورد عاشقانه خود با کندال در آهنگ “FINA” صادقانه صحبت می کند و نشان می دهد که این زوج در خانه خواهر کندال در لس آنجلس با یکدیگر لحظات صمیمی را داشته اند. بسیاری از طرفداران از آنها متعجب بودند که آهنگ درباره کدام خواهر جنر صحبت می کند.

طرفداران بلافاصله فکر کردند که این می تواند خانه خواهرش کایلی جنر باشد، در حالی که دیگران فکر کردند می تواند کیم کارداشیان باشد، زیرا کیم نیز در کنسرت در تابستان امسال به آنها پیوسته بود.

با وجود عدم ارائه جزئیات بیشتر، بانی بد در آهنگ جدید خود متن آن را به اشتراک می گذارد. این خواننده در ادامه تایید می کند که در مورد کندال صحبت می کند و به برخی از سوالات مطرح شده که طرفداران در مورد این عاشقانه دارند پاسخ می دهد. “آنها تعجب می کنند که چگونه ما با هم صمیمی هستیم، هی، بهتر است حتی به آنها نگم.”

اشعار همچنین به پاسخ اخیر او در طول مصاحبه Vanity Fair اشاره می کند که در آن او می گوید که فقط با “برخی افراد خاص” به زبان انگلیسی صحبت می کند. او بدون توضیح بیشتر گفت: «با یکی از آنها، من قبلاً نمی توانستم با او  انگلیسی صحبت کنم.

برچسب ها :

ناموجود