تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۳
کد خبر : 7640

بانی بد برای عاشقانه اش با کندال جنر گردنبندی خاص می بندد

بانی بد برای عاشقانه اش با کندال جنر گردنبندی خاص می بندد

بانی بد 27 آگوست در استوری اینستاگرام  خود عکسی منتشر کرد و برخی از عکس های او نگاهی به رابطه خود با کندال جنر داشت. ابتدا، رپر تصویری از نزدیک از خود را در یک ماشین به اشتراک گذاشت که نشان داد او گردنبندی با حرف “K” آویزان شده از زنجیر بسته است. به نظر

بانی بد 27 آگوست در استوری اینستاگرام  خود عکسی منتشر کرد و برخی از عکس های او نگاهی به رابطه خود با کندال جنر داشت. ابتدا، رپر تصویری از نزدیک از خود را در یک ماشین به اشتراک گذاشت که نشان داد او گردنبندی با حرف “K” آویزان شده از زنجیر بسته است. به نظر می رسد “K” اشاره ای به دوست دختر مدل او کندال باشد.

کندال قبلا در یک پست اینستاگرامی گفته بود من به مردی در زندگیم نیاز دارم که گردنبند ببندد و حرف اول اسم من را ببندد 😭 که زیباست.

 

سپس بانی بد، ویدئویی از یک سنجاب که او و کندال در حال پیاده روی با آن مواجه شدند را منتشر کرد. صدای کندال را می توان شنید که با صدای کودک در پس زمینه با بانی بد صحبت می کند، اگر چه او هرگز جلوی دوربین ظاهر نمی شود. وقتی کندال به سنجاب نزدیکتر می شود، بانی بد می گوید: «مامی، مراقب باش. سپس پاهای کندال روی صفحه ظاهر می شود که او دور می شود و می پرسد: «هاری؟»

کندال و بانی بد برای اولین بار در فوریه 2023 زمانی که در یک رستوران با هم دیده شدند با هم مرتبط شدند. ماه بعد، اسم بانی به نظر می رسید کمی بر دیوین بوکر دوست پسر سابق کندال که در NBA برای فونیکس سانز بازی می کند سایه افکند. در آهنگ “کوکو شانل”، خواننده اشعاری را خواند که ترجمه آن به “خورشید در پورتوریکو داغتر از فونیکس است، او آن را می داند.”

مشاهده های مختلف این دو با هم در چند ماه آینده ادامه یافت. آنها همچنین هر دو در Met Gala در ماه مه شرکت کردند، و اگر چه آنها به طور جداگانه روی فرش قرمز رفتند، اما در حال رفتن به با هم دیده شدند. در بیشتر موارد، کندال و بانی بد به نظر می رسید که رابطه خود را کم رنگ و دور از چشم عموم نگه می دارند. با این حال، اوایل این ماه، هنگام شرکت در کنسرت Drake در لس آنجلس، خجالتی نبودند.

برچسب ها :

ناموجود