تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 10011

بازیگران سریال دوستان از مرگ متیو پری ویران شده اند

بازیگران سریال دوستان از مرگ متیو پری ویران شده اند

خبر غم انگیزی در 28 اکتبر منتشر شد مبنی بر اینکه متیو پری بازیگر در سن 54 سالگی درگذشت. مرگ او میلیون ها نفر را ویران کرد و رسانه های اجتماعی مملو از پست هایی برای احترام به زندگی او شد. ستارگانی مانند سلما هایک، ادای احترام خود را برای او به اشتراک گذاشته اند،

خبر غم انگیزی در 28 اکتبر منتشر شد مبنی بر اینکه متیو پری بازیگر در سن 54 سالگی درگذشت. مرگ او میلیون ها نفر را ویران کرد و رسانه های اجتماعی مملو از پست هایی برای احترام به زندگی او شد. ستارگانی مانند سلما هایک، ادای احترام خود را برای او به اشتراک گذاشته اند، اما مردم منتظر بیانیه ای از سوی بازیگران همره او در سریال فرندز (دوستان) بوده اند.

روز دوشنبه، 30 اکتبر، جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلانک و دیوید شویمر بیانیه مشترکی را منتشر کردند. «همه ما برای از دست دادن متیو کاملاً ویران شده‌ ایم. ما چیزی بیش از یک بازیگر بودیم. ما یک خانواده هستیم. موارد زیادی برای گفتن وجود دارد، اما در حال حاضر ما برای اندوهگین شدن و رسیدگی به این فقدان غیرقابل درک، لحظه ها را صرف می کنیم.

بازیگران گفتند که وقتی بتوانند «به موقع» بیشتر بگویند. آنها ادامه دادند: “در حال حاضر، افکار و عشق ما با خانواده متی، دوستانش و همه کسانی است که او را در سراسر جهان دوست داشتند.”

پری نقش شخصیت محبوب چندلر را در سیتکام موفق بازی کرد. مارتا کافمن و دیوید کرین، تهیه‌ کننده اجرایی سریال و کوین برایت، تهیه‌ کننده اجرایی، بیانیه‌ ای مشترک در روز یکشنبه منتشر کردند و گفتند که از درگذشت «دوست عزیز»شان شوکه و عمیقاً متأسف شده‌ اند. ما همیشه شادی، نور، هوشی را که او در هر لحظه به ارمغان می‌ آورد، نه تنها در کارش، بلکه در زندگی نیز گرامی می‌ داریم. او همیشه با مزه ترین فرد اتاق بود. بیش از آن، او شیرین ترین بود، با قلبی بخشنده و فداکار.»

چه اتفاقی برای متیو پری افتاد؟

جسد این بازیگر 54 ساله در جکوزی خانه خود پیدا شد و علت آن به تعویق افتاد و همچنان در جریان است. مقامات به NBC News گفتند که نتایج اولیه کالبد شکافی قطعی نیست و در انتظار گزارش سم شناسی است. از زمانی که خبر غرق شدن او منتشر شد، مرگ او مشکوک شد.

برچسب ها :

ناموجود