تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۵
کد خبر : 4527

کورتنی کارداشیان خبر بارداری خودش را منتشر کرد

کورتنی کارداشیان خبر بارداری خودش را منتشر کرد

کورتنی کارداشیان، 44 ساله، اولین عکس های برآمدگی نوزاد خود را از زمانی که اعلام کرد با همسرش تراویس بارکر، 47 ساله منتظر اولین بچه اش است، به اشتراک گذاشته است! بنیانگذار Lemme یک لباس بدن مشبک پوشیده بود تا شکم خود را به نمایش بگذارد . کورتنی در توضیح نوشت: «غرق قدردانی و شادی

کورتنی کارداشیان، 44 ساله، اولین عکس های برآمدگی نوزاد خود را از زمانی که اعلام کرد با همسرش تراویس بارکر، 47 ساله منتظر اولین بچه اش است، به اشتراک گذاشته است! بنیانگذار Lemme یک لباس بدن مشبک پوشیده بود تا شکم خود را به نمایش بگذارد . کورتنی در توضیح نوشت: «غرق قدردانی و شادی از نعمت و برنامه خدا هستم».

کورتنی کارداشیان گفت من واقعاً به آنچه خدا برای ما در نظر گرفته اعتقاد دارم. او همچنین گفت. این هفتمین فرزند کورتنی و تراویس است. مدیر عامل پوش دارای سه فرزند از دوست پسر سابق خود اسکات دیسیک 40 ساله است که از سال 2006 تا 2015 با او قرار داشت: پسران میسون 13 ساله و ریگن 8 ساله و همچنین دختر پنه لوپه 10 ساله. تراویس دارای سه فرزند از همسر سابق خود است.

شانا موکلر، 48 ساله: این دو پدر و مادر پسر لندون، 19 ساله، و همچنین دختر آلاباما، 17 ساله هستند. تراویس همچنین ناپدری دختر بزرگ شانا با اسکار دی لا هویا سابقش است. آتیانا، 24 ساله، که او رابطه پدری نزدیکی داشته است.

برچسب ها :

ناموجود