تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۰
کد خبر : 5173

اینس رامون برای برد پیت گردنبند “B” می پوشد

اینس رامون برای برد پیت گردنبند “B” می پوشد

برد پیت و اینس رامون به قدری گرم و صمیمی هستند که اینس گردنبندی با حرف اول او B بر روی گردن می‌بندد! یک منبع در روز چهارشنبه، 28 ژوئن گفته است که دوست دختر زیبای برد پیت برنده اسکار «واقعاً به برد علاقه دارد» و «حتی گردنبندی با حرف اول «B» می‌بندد. جواهرات آنیتا

برد پیت و اینس رامون به قدری گرم و صمیمی هستند که اینس گردنبندی با حرف اول او B بر روی گردن می‌بندد! یک منبع در روز چهارشنبه، 28 ژوئن گفته است که دوست دختر زیبای برد پیت برنده اسکار «واقعاً به برد علاقه دارد» و «حتی گردنبندی با حرف اول «B» می‌بندد.

جواهرات آنیتا کو، حتی مجموعه‌ای از گردنبندهای اولیه را در وب‌ سایت خود به نمایش می‌گذارد. این منبع در ادامه گفت که برد و اینس از زمانی که برای اولین بار در نوامبر با هم شروع به روابط عاطفی کردند هنوز هم با هم بسیار عالی هستند. این منبع گفت: «به نظر می رسد ( برد پیت ) کسی را پیدا کرده است که او را مکمل خود می داند.

آنها نه تنها تا آنجا که می توانند زمان بیشتری را با هم می گذرانند، بلکه هر دو به شدت به کارشان علاقه دارند و از زندگی تا حد لذت می برند. آنها قطعا عاشق هستند و دوستان برد از اینکه ببینند او چقدر با او خوشحال است هیجان زده می شوند. در ماه فوریه، شایعه عاشقانه داغ آنها در حالی که برنده اسکار 60 ساله و دوست دختر زیبایش 30 ساله لباس پوشیده بودند، غوغایی به پا کرد.

در یک ویدیو که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در Fouquet’s در شانزلیزه گرفته شده است، یک قرار شام شیک را بین این دو هنرمند مشهور نشان می دهد. برد کت و شلوار مشکی کلاسیک پوشیده و با اینس سر میزش گپ می زند.

در این کلیپ کوتاه، این زوج درست به خانه نگاه کردند و با افرادی که در کنارشان در رستوران جمع شده بودند، صحبت های کوچکی کردند. برد در بهترین حالت ظاهر شده بود ، و اینس در حال لذت بردن از شب در با جواهرات خیره‌ کننده‌اش، که دارای یک گردنبند الماس و گوشواره‌های مشابه بود، لبخند می‌زد.

اینس به تازگی از همسر خود جدا شده است . جدایی‌اش در سال 2022 از پل وسلی بازیگر سریال خاطرات خون آشام اتفاق افتاده است. که هفته گذشته پس از چهار سال رسماً درخواست طلاق داد.

برچسب ها :

ناموجود