تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 8386

ایلان ماسک عکسی از امبر هرد با لباس مرسی به اشتراک گذاشت

ایلان ماسک عکسی از امبر هرد با لباس مرسی به اشتراک گذاشت

بیوگرافی ایلان ماسک با عنوان جدید نشان می دهد که دوست دختر سابقش امبر هرد، 37 ساله، زمانی لباس مرسی در بازی ویدیویی Overwatch به تن کرده بود و او برای اثبات این موضوع در توییتر آمد. مدیر عامل 52 ساله تسلا تصویری چشم نواز از بازیگر زن با لباس فرشته سفید که شامل یک

بیوگرافی ایلان ماسک با عنوان جدید نشان می دهد که دوست دختر سابقش امبر هرد، 37 ساله، زمانی لباس مرسی در بازی ویدیویی Overwatch به تن کرده بود و او برای اثبات این موضوع در توییتر آمد. مدیر عامل 52 ساله تسلا تصویری چشم نواز از بازیگر زن با لباس فرشته سفید که شامل یک لباس بدن و بال بود را به اشتراک گذاشت و هنگام پاسخ دادن به توییت‌ هایی درباره خاطره، آن لحظه را “عالی” نامید. او لباس مرسی به تن کرد. فوق العاده بود،».

این زیبایی موهای بلوندش را در عکس بالا کشیده بود و ظاهری جدی به دوربین می داد. او یک قطعه گردنبند سیاه و یک هاله طلایی بالای سر داشت. همچنین بخش های زرد و خاکستری لباس و بند های مشکی دیده می شد.

ایلان و امبر در سال 2017 به مدت یک سال با هم قرار گذاشتند. رابطه عاشقانه آنها پس از جدایی خبرساز او از جانی دپ اتفاق افتاد. در بیوگرافی جدید ایلان، نویسنده والتر ایزاکسون درباره نحوه طراحی لباس مرسی پس از اینکه ایلان به او گفت شبیه شخصیت مورد علاقه او است، نوشت.

والتر در گزیده ای که دیلی میل به دست آورده است، می نویسد: «بنابر این او دو ماه وقت صرف طراحی و سفارش یک لباس سر تا پا کرد تا بتواند برای او نقش آفرینی کند.

علی‌ رغم تلاش‌ های امبر برای این لباس، کتاب ادعا می‌ کند که برادر ایلان، کیمبال ماسک، و برخی از دوستانش طرفدار رابطه او با او نبودند. در بخشی از روزنامه تایمز لندن آمده است: «[کیمبال] و دوستانش با شور و شوقی از او متنفر بودند که تنفر آنها را نسبت به جاستین [ویلسون، همسر اول ماسک] کمرنگ کرد.

واقعاً ناراحت کننده است که او عاشق این افرادی می شود که واقعاً نسبت به او بد هستند. آنها زیبا هستند، شکی نیست، اما جنبه بسیار تاریکی دارند، و ایلان می داند که آنها سمی هستند.

آمبر همچنین در بیوگرافی که روز سه شنبه منتشر شد، از عشق خود به ایلان صحبت کرد. او گفت: “من او را خیلی دوست دارم.” “ایلان آتش را دوست دارد و گاهی آتش او را می سوزاند.”

برچسب ها :

ناموجود