تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر : 8417

ایلان ماسک عکسی جالب از امبر هرد را به اشتراک می گذارد

ایلان ماسک عکسی جالب از امبر هرد را به اشتراک می گذارد

ایلان ماسک و امبر هرد هنوز با هم دوست هستند. این معشوقه های سابق که در سال 2016 به مدت یک سال با هم قرار گذاشتند، یکی از گیج کننده ترین زوج های مشهور بودند و بسیاری را در مورد رابطه خود گیج کردند. ماسک در یک رشته جدید از پست‌ های به اشتراک گذاشته

ایلان ماسک و امبر هرد هنوز با هم دوست هستند. این معشوقه های سابق که در سال 2016 به مدت یک سال با هم قرار گذاشتند، یکی از گیج کننده ترین زوج های مشهور بودند و بسیاری را در مورد رابطه خود گیج کردند.

ماسک در یک رشته جدید از پست‌ های به اشتراک گذاشته شده در X، که قبلا توییتر نامیده می‌ شد، فاش کرد که این دو شباهت‌ های زیادی با هم دارند و هرد لباس یکی از شخصیت‌ های بازی ویدیویی مورد علاقه‌ اش را بر تن کرده است.

ماسک در مورد یک پست صفحه شش اظهار نظر کرد که در آن برخی از جزئیات زندگی نامه ماسک نوشته شده توسط والتر آیزاکسون که زندگی او از جمله رابطه او با هرد را بررسی می کرد، توضیح داد.

در این پست آمده است که ماسک از هرد خواسته است تا لباس شخصیت مرسی در سریال Overwatch را بپوشد، زیرا فکر می‌ کرد این دو بسیار شبیه به هم هستند. او لباس مرسی به تن کرد. و ماسک نوشت: عالی بود.

او در پستی جداگانه عکسی از هرد در این لباس را به اشتراک گذاشت.

رابطه پرشور ایلان ماسک و امبر هرد

طبق کتاب ایزاکسون، هرد دو ماه را صرف طراحی و سفارش یک لباس سر تا پا کرد تا بتواند برای او نقش‌ آفرینی کند. بیوگرافی رابطه آنها را شدید نشان می دهد و بسیاری از اعضای خانواده ماسک احساسات پیچیده ای نسبت به هرد دارند. همچنین می گوید که جدایی برای ماسک ویرانگر بود و او را در «18 ماه جنون بی امان» قرار داد.

با این حال، وقتی نویسنده با او تماس گرفت، هرد با محبت از ماسک صحبت کرد و گفت: “من او را بسیار دوست دارم.” “ایلان آتش را دوست دارد و گاهی آتش او را می سوزاند.”

پس از محاکمه هرد علیه جانی دپ، ماسک پیامی را در X به اشتراک گذاشت: “امیدوارم هر دو ادامه دهند.” “در بهترین حالت، هر کدام باور نکردنی هستند.”

برچسب ها :

ناموجود