تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۲۸
کد خبر : 8405

ایلان ماسک رابطه خود با امبر هرد را بی رحمانه می خواند

ایلان ماسک رابطه خود با امبر هرد را بی رحمانه می خواند

ایلان ماسک در بیوگرافی همنام خود به رابطه گذشته خود با دوست دختر سابق امبر هرد اشاره کرد و چندین ادعا در مورد بازیگر آکوامن داشت. در کتاب ایلان ماسک، نوشته والتر ایزاکسون، ایلان ماسک، رابطه خود و امبر هرد را “بی رحمانه” خواند. برادر ایلان، کیمبال ماسک، همچنین به نویسنده ادعا کرد که امبر،

ایلان ماسک در بیوگرافی همنام خود به رابطه گذشته خود با دوست دختر سابق امبر هرد اشاره کرد و چندین ادعا در مورد بازیگر آکوامن داشت.

در کتاب ایلان ماسک، نوشته والتر ایزاکسون، ایلان ماسک، رابطه خود و امبر هرد را “بی رحمانه” خواند. برادر ایلان، کیمبال ماسک، همچنین به نویسنده ادعا کرد که امبر، 37 ساله، “سمی” و “یک کابوس” است، و افزود که مدیر اجرایی تسلا عاشق افرادی است که “زیبا هستند، شکی نیست، اما آنها جنبه بسیار تاریکی دارند.” ” ایلان در پاسخ به این بیانیه در بیوگرافی اعتراف کرد: «چون من فقط یک احمق برای عشق هستم. من اغلب یک احمق هستم، به ویژه برای عشق.»

علیرغم نظرات منفی بیوگرافی درباره او، امبر در کتاب خاطر نشان کرد: “من او را خیلی دوست دارم. ایلان عاشق آتش است و گاهی آتش او را می سوزاند.»

زوج سابق پس از دیدن بازی امبر در سال 2013 در فیلم Machete Kills، که او به دلیل اکتشاف فیلم در فضا، مشاور آن بود، هم را ملاقات کردند. مدیر عامل اسپیس ایکس در کتاب اشاره کرد که او یک تور در شرکت فناوری داشته است و او چند سواری با تسلا به او داده است.

با این حال، آنها تا سال 2017 پس از درخواست طلاق از همسر سابق جانی دپ، شروع به ملاقات نکردند. هنگامی که ایلان و امبر به طور رسمی عاشقانه خود را آغاز کردند، این دو به دلیل مشغله های زیاد برای دیدن یکدیگر به دور دنیا پرواز کردند. او همچنین در صحنه فیلمبرداری آکوامن در سال 2017 از او دیدن کرد.

با این حال، این جفت در اواخر همان سال از هم جدا شدند. ایلان در این کتاب اشاره کرد که پیامدهای جدایی آنها شامل “18 ماه جنون بی امان” بود که “به طرز شگفت آوری دردناک بود.”

در آگوست 2017، ایلان ماسک که صاحب پلتفرمی است که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد، یادداشتی در اینستاگرام درباره جدایی خود و امبر منتشر کرد و تاکید کرد که آنها دوستانه باقی می مانند.

او در آن زمان نوشت: «اگرچه من و امبر از هم جدا شدیم، اما هنوز با هم دوست هستیم، صمیمی هستیم و همدیگر را دوست داریم. “روابط از راه دور، زمانی که هر دو شریک تعهدات کاری شدید دارند، همیشه دشوار است، اما چه کسی می‌ داند که آینده چه خواهد بود.”

در ماه مه 2022، شکایت جانی دپ و امبر هرد به پایان رسید و هیئت منصفه امبر هرد را مسئول افترا دانست. در آن ماه، ایلان در مورد محاکمه گسترده آنها موضعی بی طرف گرفت.

برچسب ها :

ناموجود