تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
کد خبر : 8462

ایلان ماسک بدون رضایت امبر هرد حریم خصوصی او را نقض کرد

ایلان ماسک بدون رضایت امبر هرد حریم خصوصی او را نقض کرد

بر اساس گزارش ها، امبر هرد تصمیم دوست پسر سابقش، ایلان ماسک را برای به اشتراک گذاشتن عکسی از او در بازی های کازپلی تایید نکرد. ایلان ماسک این میلیاردر ثروتمند فناوری تصویر فوق را روز سه شنبه از طریق توییتی منتشر کرد تا داستانی را که در بیوگرافی جدید والتر ایزاکسون درباره او بازگو

بر اساس گزارش ها، امبر هرد تصمیم دوست پسر سابقش، ایلان ماسک را برای به اشتراک گذاشتن عکسی از او در بازی های کازپلی تایید نکرد.

ایلان ماسک این میلیاردر ثروتمند فناوری تصویر فوق را روز سه شنبه از طریق توییتی منتشر کرد تا داستانی را که در بیوگرافی جدید والتر ایزاکسون درباره او بازگو شده است، تایید کند. در تصویر، هرد لباس شخصیت بازی ویدیویی مرسی از «Overwatch» را بر تن داشت.

به گفته یک منبع پیج سیکس با اطلاع از وضعیت، این بازیگر به ایلان اجازه استفاده از این عکس را که قرار بود خصوصی بماند، نداده بود و از این اقدام به‌ ویژه متضرر شد.

این خودی خاطر نشان کرد: «ایلان چندین بار از او خواسته بود که با والتر [برای کتاب] صحبت کند.

در نهایت، او به احترام ایلان همکاری کرد. در زندگینامه ای با عنوان «ایلان ماسک»، ایزاکسون جزئیاتی را در مورد اینکه چگونه این بازیگر برای به دست آوردن لباس جذاب پس از اظهار نظر یکی از بنیانگذاران تسلا مبنی بر شباهت او به قهرمان بلوند، تلاش کرد، ارائه کرد.

ماسک اقدام به انتشار تصویری از دوست دختر وقت خود در این لباس در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی کرد.

به نظر می‌ رسید که این عکس با یک تلفن همراه در یک محیط خانگی گرفته شده است، این عکس هرد را با لباس بدن لاتکس با یقه‌ ای آشکار، همراه با بال‌ های فرشته و یک سر هاله طلایی به تصویر می‌ کشد.

برچسب ها :

ناموجود