تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 12490

ایلان ماسک با دفاع از جانی دپ به نژاد پرستی متهم شد

ایلان ماسک با دفاع از جانی دپ به نژاد پرستی متهم شد

در گزارش اخیر Collider، جری بروکهایمر، تهیه کننده «دزدان دریایی کارائیب» اظهار داشت که ایده جدیدی که قبلاً در مورد ادامه این فرانچایز با بازی مارگو رابی مطرح شده بود، هنوز به طور کامل شکل نگرفته است. با این حال، ایده ای وجود دارد که همچنان با قهرمانان زن فیلم بسازیم. برنامه هنوز هم در

در گزارش اخیر Collider، جری بروکهایمر، تهیه کننده «دزدان دریایی کارائیب» اظهار داشت که ایده جدیدی که قبلاً در مورد ادامه این فرانچایز با بازی مارگو رابی مطرح شده بود، هنوز به طور کامل شکل نگرفته است. با این حال، ایده ای وجود دارد که همچنان با قهرمانان زن فیلم بسازیم.

برنامه هنوز هم در نظر گرفتن یک فیلم پر از بازیگران زن است، که با شایعه ای که دیزنی در مورد در نظر گرفتن بازیگر “خرس” Ayo Edibri ( آیو ادبیری ) به عنوان بازیگر زن نقش اصلی را در نظر گرفته است، حتی بیشتر تاکید شده است. ایلان ماسک بدون اینکه به عواقب آن فکر کند نظر داد. او پس از اینکه این شرکت تبلیغات خود را در کنار سایر غول‌ های صنعت به دلیل دیدگاه‌ های سیاسی خود ماسک متوقف کرد، با دیزنی درگیر شد.

واکنش ماسک نژاد پرستانه و جنسیتی تلقی شد

تنها کاری که ایلان انجام می داد این بود که این شایعه را با شرح زیر باز نشر می کرد: “دیزنی بد است.” و در فضای مجازی در مورد آنچه که به نظر یک اظهار نظر نژاد پرستانه و جنسیتی بود، بدون اینکه حتی در مورد آن فکر کند، چالش برانگیز شد. تا کنون، ماسک هیچ یک از واکنش های خود را در این مورد پس نگرفته است، اما مردم نیز شروع به اشاره به ناهنجار بودن کل وضعیت کرده اند.

ماسک جدا از حمله آشکارش به بازیگر زن، از همان مردی که درگیر یک مثلث عشقی بحث برانگیز بود نیز دفاع می کند. جانی دپ زمانی با امبر هرد ازدواج کرد که این هنرپیشه با ایلان ماسک به او خیانت می‌ کرد و حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد. به علاوه، ایلان ماسک حتی بررسی نکرد که آیا این خبر درست است یا نه و در حال حاضر شایعه ای بیش نیست.

تا آنجا که گزارش‌ ها از کولایدر گفته‌ اند، تنها موردی که تاکنون در نظر گرفته شده، مارگوت رابی است. اما موضوع این نیست، صرف نظر از اینکه چه چیزی درست است و چه چیزی نیست. بازیگر Ayo Edebiri ( آیو ادبیری ) نیز در مورد وضعیت عمومی که فقط در پلتفرم X ادامه دارد چیزی نگفته است. صرف نظر از اینکه ایلان ماسک چه فکری می کند، ما در مورد یک بازیگر برنده جایزه امی صحبت می کنیم که به اندازه کافی خود را ثابت کرده است که برای این فرانچایز فیلم در نظر گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود