تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 9832

ایرینا شایک از رابطه بردلی کوپر با جی جی حدید ناراضی است

ایرینا شایک از رابطه بردلی کوپر با جی جی حدید ناراضی است

ایرینا شایک به ظاهر از بردلی کوپر که ظاهراً با جی جی حدید ارتباط برقرار کرده است، مهربانی نشان نداده است و ظاهراً از این افشاگری غافلگیر شده است. کوپر و حدید که هر دو پدر و مادر دختران کوچکی هستند، در بیشتر اوقات در ماه اکتبر به هم نزدیک‌ تر شده‌ اند و بارها

ایرینا شایک به ظاهر از بردلی کوپر که ظاهراً با جی جی حدید ارتباط برقرار کرده است، مهربانی نشان نداده است و ظاهراً از این افشاگری غافلگیر شده است.

کوپر و حدید که هر دو پدر و مادر دختران کوچکی هستند، در بیشتر اوقات در ماه اکتبر به هم نزدیک‌ تر شده‌ اند و بارها توسط طرفداران و رسانه‌های شهر نیویورک دیده می‌ شوند.

اخیراً، آن‌ ها سبک‌ های متضادی با هوای بارانی در نیویورک داشتند، زیرا حدید لباس مناسبی می‌ پوشید، اما کوپر با از لباس‌ های راحتی ورزشی خیس شده بود.

ایرینا شایک دوستی بردلی کوپر با جی جی حدید را تایید نمی کند.

اکنون، مشخص شده است که شایک، که بین سال‌ های 2015 تا 2019 با کوپر قرار داشت، خوشحال نیست که از او به مدل 28 و جوان تر شروع به رابطه کرده است.

یک منبع به صفحه ششم گفت: «ایرینا از بردلی به خاطر قرار ملاقات با سوپر مدل دیگری راضی نیست، و آن قرار هم با یک سوپر مدل جوان تر او را غافلگیر کرده است.

شایک در سن 37 سالگی یک دهه از حدید بزرگتر است و گمان می رود این یکی از دلایل اصلی عصبانیت اوست، در کنار اینکه از این بازیگر صاحب یک دختر شده و به همین دلیل می خواهد با او صمیمی بماند.

چرا رابطه ایرینا شایک و تام بردی خوب پیش نرفت؟

در همین حال، بنا بر گزارش ها، قرار ملاقات های ایرینا شایک با تام بردی که در ماه های اخیر با او ملاقات می کرد، متوقف شده است. آنها در حال بیرون آمدن از هتل در لندن، پس از گزارش ها، در سفر به بریتانیا دیده شدند.

با این حال، TMZ به نقل از یک منبع نزدیک به این دو سلبریتی، توضیح داد که همه چیز بین بردی و شایک به هم ریخته است.

برچسب ها :

ناموجود