تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۹
کد خبر : 5421

اوقات خوش برای شکیرا بعد جدایی از پیکه تازه شروع شده

اوقات خوش برای شکیرا بعد جدایی از پیکه تازه شروع شده

شکیرا و کامیلا کابلو در دیدار اخیر خود در هفته مد پاریس با هم عکس گرفتند. این دو خواننده همگی خندان بودند و در حال گفتگوی معمولی در فشن شوی ویکتور و رولف بودند، در ردیف جلو نشسته بودند و ظاهر خیره کننده خود را به نمایش می گذاشتند. به نظر می رسید که ستاره

شکیرا و کامیلا کابلو در دیدار اخیر خود در هفته مد پاریس با هم عکس گرفتند. این دو خواننده همگی خندان بودند و در حال گفتگوی معمولی در فشن شوی ویکتور و رولف بودند، در ردیف جلو نشسته بودند و ظاهر خیره کننده خود را به نمایش می گذاشتند.

به نظر می رسید که ستاره کلمبیایی با گروه کاملا سفید خود که شامل ویکتور و رولف می شد اظهار نظر می کرد. کت با کلمه “NO” به صورت سه بعدی. شکیرا این ظاهر را با یک کیف پول متالیک، کفش‌های پاشنه‌دار طلایی و عینک آفتابی مشابه ست کرد، در حالی که کامیلا با یک لباس توری مشکی با طرح‌های پیچیده، با شانه‌های پف‌کرده، از او عکس گرفته شد. او این لباس را با کفش‌های پاشنه‌دار مشکی تکمیل کرده بود و موهایش را به صورت موی بلند و براق حالت داده بود.

شکیرا و کامیلا با تکان دادن انگشت و اشاره ای به جمله بندی شکیرا ، ژست بازیگوشی گرفتند. “همراهی با کامیلا!” نماد کلمبیایی در اینستاگرام نوشت. طرفداران این دو خواننده حتی فکر می کردند که آیا آنها به آهنگ جدیدی اشاره می کنند.

“من تعامل کامیلا کابلو و شکیرا را نشان داده ام. هر دوی آنها ملکه های لاتین بسیار زیبا و جذاب هستند. خیلی بامزه است که کامیلا از شکیرا طرفداری می‌کند و می‌گوید: «ملکه و شاهزاده خانم موسیقی لاتین».

کامیلا روزهای زندگی خود را در هفته مد پاریس سپری کرده است. این ستاره مورد علاقه طرفداران روز دوشنبه با پوشیدن یک مجموعه شیک پرادا هنگام گشت و گذار در خیابان های پاریس سوژه عکاسی شد. او با ظاهری ساده و در عین حال پیچیده، که شامل یک دامن خاکستری، یک پیراهن سفید، کفش راحتی پرادا، یک کیف کوچک ساتن از همان برند و عینک آفتابی مشکی بود، خیره کننده به نظر می رسید.

برچسب ها :

ناموجود