تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۷
کد خبر : 6127

انتقاد شدید از شکیرا به دلیل بردن فرزندانش به یک نمایش جوایز

انتقاد شدید از شکیرا به دلیل بردن فرزندانش به یک نمایش جوایز

شکیرا یکی از ستارگان برتر (پرمیوس یوونتود) بود زیرا با گرفتن هشت مجسمه در کولیسئوم خوزه میگل آگرلوت در سان خوان، پورتوریکو، “مالک” بی همتا در این نمایش جایزه بود. برای برخی، چیزی بحث برانگیز در مورد او در نمایش جایزه وجود داشت، زیرا او فرزندانش را با خود به مراسم جشن می آورد. در

شکیرا یکی از ستارگان برتر (پرمیوس یوونتود) بود زیرا با گرفتن هشت مجسمه در کولیسئوم خوزه میگل آگرلوت در سان خوان، پورتوریکو، “مالک” بی همتا در این نمایش جایزه بود.

برای برخی، چیزی بحث برانگیز در مورد او در نمایش جایزه وجود داشت، زیرا او فرزندانش را با خود به مراسم جشن می آورد. در همین حال، کیکو هرناندز مجری تلویزیون اسپانیایی از تصمیم او برای آوردن فرزندانش انتقاد کرد.

هرناندز اولین حضور خود را در Univision، در «Siéntese quien pueda»، یک برنامه گفتگوی متعلق به شبکه ایالات متحده، انجام داد و مجری از پلتفرم خود برای ارائه نظر صادقانه خود در مورد خواننده استفاده کرد.

شکیرا در پرمیوس جوونتود در پورتوریکو ظاهر شد و با برنده شدن هشت جایزه پیروز شد، و با وجود این، همکار از زدن ضربه ای دریغ نکرد: “کاری که شما انجام می دهید نمی تواند انجام شود، زیرا شما به فرزندان خود مثال نمی دهید، شما برای جامعه مثال نمی آورید.”

شکیرا بهترین همراهی را در کنارش داشت، یعنی فرزندانش

اگرچه کیکو هرناندز علیه خواننده که فرزندانش را در معرض دید عموم قرار می دهد در بیستمین دوره جوایز موضع گرفت و اهمیتی نمی دهد که او فردی با “با میلیون ها طرفدار.” است.

ماریا پاتینو و چلو گارسیا کورتس در حالی که از مجری برنامه گفت‌وگوی شایعه‌ پراکنی‌ها سوال می‌کردند با حمله هرنادز مقابله می‌کنند: «چه کاری مناسب‌تر است، شکیرا با بردن فرزندانش به هر کجا که می‌خواهد چه می‌کند؟ یا چه کاری که پیکه با بردن فرزندانش به مهمانی‌های بارسلونا انجام می‌دهد؟»

برچسب ها :

ناموجود