تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 11147

امیلی راتایکوفسکی در عکس های جدید خیره کننده به نظر می رسد

امیلی راتایکوفسکی در عکس های جدید خیره کننده به نظر می رسد

امیلی راتایکوفسکی برای کریسمس آماده است. این نویسنده و مدل عکس هایی از خودش و پسرش اسلای را در حالی که درخت کریسمس را کنار هم می چیدند به اشتراک گذاشت. همانطور که او درخت خود را بالا می‌ برد، یک ژاکت قرمز شیک برای کریسمس را پوشیده بود، در حالی که ظاهری جذاب به

امیلی راتایکوفسکی برای کریسمس آماده است. این نویسنده و مدل عکس هایی از خودش و پسرش اسلای را در حالی که درخت کریسمس را کنار هم می چیدند به اشتراک گذاشت. همانطور که او درخت خود را بالا می‌ برد، یک ژاکت قرمز شیک برای کریسمس را پوشیده بود، در حالی که ظاهری جذاب به او می‌ داد.

عکس ها نشان می دهد که راتایکوفسکی در حال تفریح ​​در خانه است. او یک ژاکت قرمز بریده بریده پوشیده است که یقه‌ ای بلند دارد که آن را با گوشواره‌ های حلقه‌ ای و چند گردنبند طلا تزئین کرده است. او این ظاهر را با شلوار باری کوتاه و یک کمربند مشکی ست کرد.

در پس زمینه، درخت کریسمس او قابل مشاهده است، با برخی از تزئیناتی که او و اسلای روی آن گذاشته اند، از جمله چند چراغ ریسمانی، زیور آلات قرمز، و یک ستاره زرد روشن در بالا. در پایان پست، راتایکوفسکی عکسی از خود در دوران جوانی به اشتراک گذاشت که یک پیراهن سبز و شلوار ورزشی مشکی پوشیده بود. در عکسی دیگر او در مقابل درخت کریسمس ایستاده است و در حال بازسازی ژست گرفتن دیده می شود. او در توضیح این پست نوشت: «بعضی چیز ها تغییر می‌ کنند، برخی دیگر همان‌ طور باقی می‌ مانند»

امیلی راتایکوفسکی و ایرینا شایک در یک بازی بسکتبال شرکت کردند.

در ماه نوامبر، راتایکوفسکی و دوست نزدیکش ایرینا شایک در یک بازی نیویورک نیکز در مدیسون اسکوئر گاردن شرکت کردند. این دو برای این مناسبت خیره کننده به نظر می رسیدند و با تماشای بازی و حضور در جامبوترون محل، اوقات بسیار خوبی را سپری کردند. در حین فیلمبرداری، آن دو برای حضار دست تکان دادند و با هم خندیدند.

این دو عکس در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند. شایک نوشت: «شب بسکتبال با امزی». راتایکوفسکی در کامنت ها نوشت: “دوستت دارم”

برچسب ها :

ناموجود