تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
کد خبر : 9142

امیلی راتایکوفسکی با لباسی شیک در نیویورک می درخشد

امیلی راتایکوفسکی با لباسی شیک در نیویورک می درخشد

بازگشت امیلی راتایکوفسکی مدل مشهور نمی تواند دیدنی تر از این باشد. امیلی با یک لباس شیک شفاف با و همسان در خیابان های نیویورک قدم زد. امیلی راتایکوفسکی، 32 ساله، در حال بازگشت از هفته مد پاریس بود، جایی که روی فرش قرمز گالا تجارت و مد شگفت زده شد. در این مراسم، این

بازگشت امیلی راتایکوفسکی مدل مشهور نمی تواند دیدنی تر از این باشد. امیلی با یک لباس شیک شفاف با و همسان در خیابان های نیویورک قدم زد.

امیلی راتایکوفسکی، 32 ساله، در حال بازگشت از هفته مد پاریس بود، جایی که روی فرش قرمز گالا تجارت و مد شگفت زده شد. در این مراسم، این شهروند لندنی با افراد مشهوری مانند شای میچل، ویتوریا سرتی و فلورانس پیو همراه شد.

امیلی در نیویورک

با وجود اینکه امیلی سعی کرد از چهره خود در برابر عکاسان محافظت کند، اما دوشنبه شب نتوانست از دوربین ها فرار کند. لباس جلب توجه او در حین قدم زدن با یکی از دوستانش او را در مرکز توجه قرار داد.

اگرچه مقصد او ناشناخته بود، اما روزنامه‌ های محلی حدس می‌ زدند که او ممکن است قرار ملاقاتی داشته باشد. در یکی از پخش‌ های پادکست بالا و پایین با EmRata، این مدل به خود می‌ بالید که حاضر است با هر کسی که او را به شام ​​دعوت کند بیرون برود.

شایان ذکر است که راتایکوفسکی سال گذشته پس از چهار سال زندگی مشترک از سباستین بیر مک‌ کلارد درخواست طلاق داد.

امیلی و ترند لباس شیک او

در مد واقعی EmRata، مدل برتر از روند “لباس شفاف” در نیویورک استقبال کرد و لباس خود را با کفش های مشکی براق و انگشتان نوک تیز تکمیل کرد.

این ظاهر مد جسورانه شهرت او را برای مجموعه های جسورانه بیشتر می کند. در سفرش به پاریس، او در یک لباس مشبک شیک دولچه و گابانا دیده شد که آن را با لباس زیر مشکی و صندل های بنددار شکلاتی نیز تزئین کرده بود.

نا گفته نماند که او اغلب مدل برتر خط لباس ساحلی زن ایناموراتا است.

برچسب ها :

ناموجود