تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
کد خبر : 9873

امیلی راتایکوفسکی با استایل شیک فرانسوی خیره کننده بود

امیلی راتایکوفسکی با استایل شیک فرانسوی خیره کننده بود

امیلی راتایکوفسکی با استایل شیک فرانسوی را حاضرین در رویداد مد در فرانسه را میخکوب می کند! این مدل 32 ساله، روز سه‌ شنبه در رویداد مد در کاخ توکیو در پاریس شرکت کرد و در حالی که برای عکس گرفتن در مقابل پله‌ ها، که با چراغ‌ های قرمز روشن شده بود، با لباس

امیلی راتایکوفسکی با استایل شیک فرانسوی را حاضرین در رویداد مد در فرانسه را میخکوب می کند! این مدل 32 ساله، روز سه‌ شنبه در رویداد مد در کاخ توکیو در پاریس شرکت کرد و در حالی که برای عکس گرفتن در مقابل پله‌ ها، که با چراغ‌ های قرمز روشن شده بود، با لباس و روسری بلند و قرمز شفاف استایل خیره کننده خود را به نمایش گذاشت.

راتایکوفسکی که یکی از چهره‌ های مطرح و یک سوپر مدل است این اکسسوری شیک را به همراه یک لباس کوتاه مشکی بدون بند پوشیده و مو هایش را با چتری‌ های باز در وسط قرار داده بود.

او جذابیت خود را برای این مراسم به همان اندازه زیبا حفظ کرد و خط چشم بالدار مشکی، لب ملایم متالیک و رژگونه روشن را برای ظاهر خود انتخاب کرده بود.

در ماه سپتامبر، این مدل با ظاهری مشابه مشکی و پر زرق و برق برای یک رویداد تور جهانی ویکتوریا سیکرت در مرکز منهتن شهر نیویورک ظاهر شد.

راتایکوفسکی که در راه رفتن رو ی فرش قرمز در رویداد 7 سپتامبر از او عکس گرفته شده بود، استایل خود را یک تاپ برش مشکی متناسب با یک شلوار چرمی و چکمه های نوک تیز ترکیب کرده بود.

این مدل مو های خود را با همان موهای نرم و چتری هایی که در مراسم زیبایی این هفته در پاریس، حالت داده بود دیده شد. تور جهانی ویکتوریا سیکرت یک فیلم بلند است که برداشت جدیدی از نمایش مد سالانه این برند است و رویداد ماه گذشته شهر نیویورک با حضور ستارگان زیادی برگزار شد.

 

نائومی اوزاکا، نویسنده «استایل من»، «پریانکا چوپرا جوناس» و «لوردس لئون» نیز از این برند مد نمادین در جشن فیلم جدید که در 26 سپتامبر در سرویس‌ های پخش، حمایت کردند. این فیلم تجسم مجدد نمایش مد افسانه ای خود است و بر روی 20 خلاق نوآور جهانی متمرکز است.

در همین حال، اسطوره های مد و نمادهای ویکتوریا سیکرت، نائومی کمپل، آدریانا لیما، کندیس سوانپول و لیلی آلدریج نیز در مراسم سپتامبر حضور داشتند، در کنار گربه دوجا که اجرای موزیکال فیلم جدید را ارائه کرد.

راتایکوفسکی همچنین در خط جدید ویکتوریا سیکرت The Icon حضور دارد که راه اندازی آن در ماه آگوست اعلام شد. این برند لباس با تعدادی از مدل های نمادین مجموعه جدید همکاری کرده است.

برچسب ها :

ناموجود