تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
کد خبر : 9162

امبر هرد پس از جنجال ایلان ماسک دوباره با عصا ظاهر شد

امبر هرد پس از جنجال ایلان ماسک دوباره با عصا ظاهر شد

امبر هرد اخیرا در مادرید با دختر دو ساله اش اوناگ و خواهرش ویتنی هنریکز دیده شده است. این بازیگر 37 ساله که در حین تمرین برای ماراتن شهر نیویورک از ناحیه ران آسیب دیده بود، در حین گردش خود از عصا استفاده می کرد. خواهر هرد، ویتنی هنریکز، به آنها پیوست و هرد نیز

امبر هرد اخیرا در مادرید با دختر دو ساله اش اوناگ و خواهرش ویتنی هنریکز دیده شده است. این بازیگر 37 ساله که در حین تمرین برای ماراتن شهر نیویورک از ناحیه ران آسیب دیده بود، در حین گردش خود از عصا استفاده می کرد.

خواهر هرد، ویتنی هنریکز، به آنها پیوست و هرد نیز با هل دادن کالسکه همراه با فرزندان هنریکز به او کمک کرد. حضور او در مادرید مصادف شد با انتشار تیزر تریلر فیلم آینده‌ اش «در آتش» که در آن او نقش یک روانپزشک آمریکایی را بازی می‌ کند که برای ارزیابی یک کودک مشکل‌ دار به کلمبیا سفر می‌ کند.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم تائورمینا نمایش داده شد و برای اکران در ایالات متحده در تاریخ 13 اکتبر برنامه ریزی شده است. او همچنین در دنباله ، “آکوامن و پادشاهی گمشده” که قرار است در دسامبر اکران شود، به همراه کارگردان حضور محدودی داشته باشد. وی تصریح کرد که فیلم هرگز قرار نبود مرا، در بحبوحه نبرد حقوقی برجسته با جانی دپ متمرکز کند.

رابطه ماسک را به عنوان “گرداب تاریک” توصیف می کند

در همین حال، رابطه ایلان ماسک با امبر هرد در بیوگرافی جدید به تفصیل شرح داده شده است و آن را به عنوان یک گرداب تاریک توصیف می کند که عمیقاً ماسک را تحت تأثیر قرار داده است.

آنها اولین بار در سال 2012 در جریان ازدواج پر سر و صدا هرد با دپ با هم آشنا شدند. پس از طلاق او از دپ، هرد به تدریج زمان بیشتری را با ماسک سپری کرد و در نهایت مدت کوتاهی پس از قطعی شدن طلاق او، رابطه آنها را تایید کرد.

این زندگی‌ نامه، عشق شدید آنها را روشن می‌ کند و ماسک را عمیقاً متاثر از آن به تصویر می‌ کشد و باعث می‌ شود نزدیکان او را عمیقاً افسرده ببینند. این یک جنبه ناشناخته قبلی از زندگی شخصی ماسک و عوارض عاطفی آن را نشان می دهد.

برچسب ها :

ناموجود