تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۳۴
کد خبر : 5678

امبر هرد می گوید چیزی برای مناقشه با جانی دپ باقی نمانده است

امبر هرد می گوید چیزی برای مناقشه با جانی دپ باقی نمانده است

امبر هرد خواستار پایان دادن دعوای حقوقی جاری خود با شرکت بیمه اش بر سر حکم صادر شده به همسر سابقش جانی دپ شده است. بر اساس اسناد دادگاه، علیرغم درخواست او، شرکت بیمه نیویورک مارین و شرکت بیمه عمومی، از انصراف این پرونده خودداری کرده است. شکایت علیه هرد توسط شرکت بیمه عمومی و

امبر هرد خواستار پایان دادن دعوای حقوقی جاری خود با شرکت بیمه اش بر سر حکم صادر شده به همسر سابقش جانی دپ شده است. بر اساس اسناد دادگاه، علیرغم درخواست او، شرکت بیمه نیویورک مارین و شرکت بیمه عمومی، از انصراف این پرونده خودداری کرده است.

شکایت علیه هرد توسط شرکت بیمه عمومی و دریایی نیویورک در ژوئیه 2022، تنها چند هفته پس از آنکه هیئت منصفه ویرجینیا او را مسئول بدنام کردن جانی دپ تشخیص داد، تنظیم شد. هیئت منصفه هرد را به پرداخت 8.3 میلیون دلار در نتیجه پرونده افترا محکوم کرد. هرد به دنبال کمک مالی، از شرکت بیمه خواست که بخشی از حکم را پوشش دهد.

شرکت بیمه عمومی و دریایی نیویورک اذعان کرد که هرد یک سیاست مسئولیت 1 میلیون دلاری دارد که شامل پوشش تهمت می‌شود. با این حال، این شرکت به ماده ای در خط مشی اشاره کرد که در صورتی که هرد «عمداً» مرتکب رفتار نادرست شده باشد، آنها را از مسئولیت معاف می کرد. آنها استدلال کردند که هیئت منصفه اقدامات هرد را هم عمدی و هم بدخواهانه تشخیص داده است، و آنها را مسئول پوشش دادن هیچ بخشی از غرامتی که به دپ بدهکار است، ندارند.

هرد که از موضع شرکت بیمه نگران نشده بود، با طرح دعوای متقابل تلافی کرد و تاکید کرد که نیویورک Marine و General Insurance Co باید علیرغم مخالفت خود، مسئولیت را بر عهده بگیرند. او ادعا کرد که شرکت پیشنهاد داده است تا صورتحساب‌های قانونی او را تا سقف یک میلیون دلار بدون محدودیت بپردازد.

هرد در دسامبر 2022 اعلام کرد که با دپ به توافق رسیده است و عملاً به دعوای حقوقی و هرگونه درخواست تجدیدنظر پایان داده است. منابع فاش کردند که هرد 1 میلیون دلار به شوهر سابقش برای حل این موضوع پرداخت کرده است، مبلغی بسیار کمتر از غرامت تعیین شده. گزارش شده است که این تسویه حساب توسط شرکت بیمه دیگری به نمایندگی از هرد پوشش داده شده است.

با این حال، در پرونده اخیر دادگاه، هرد ابراز نا امیدی کرد زیرا شرکت دریایی نیویورک و شرکت بیمه جنرال از انصراف پرونده خودداری کردند، علیرغم اینکه هیچ موضوع دیگری برای بحث وجود نداشت. او از قاضی درخواست کرد که این شکایت را رد کند و تاکید کرد که “چیزی برای مناقشه باقی نمانده است.” با این وجود، شرکت بیمه همچنان به مطالبات خود علیه هرد ادامه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود