تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۸
کد خبر : 11776

امبر هرد سلفی های جذاب و شیک را به اشتراک می‌ گذارد

امبر هرد سلفی های جذاب و شیک را به اشتراک می‌ گذارد

امبر هرد در بحبوحه اکران اخیر فیلمش آکوامن 2، عکسی زیبا، به اشتراک گذاشت. امبر برای گرم نگه داشتن یک ژاکت درشت پوشیده بود. به نظر می‌ رسید که امبر زمانی را با دخنرش اوناگ می‌ گذراند که مدت‌ ها منتظر فیلمبرداری فیلم پرفروش جیسون موموآ، آکوامن بود. عکس دیگری امبر را نشان می‌دهد که

امبر هرد در بحبوحه اکران اخیر فیلمش آکوامن 2، عکسی زیبا، به اشتراک گذاشت. امبر برای گرم نگه داشتن یک ژاکت درشت پوشیده بود. به نظر می‌ رسید که امبر زمانی را با دخنرش اوناگ می‌ گذراند که مدت‌ ها منتظر فیلمبرداری فیلم پرفروش جیسون موموآ، آکوامن بود.

عکس دیگری امبر را نشان می‌دهد که در حالی که عینک آفتابی به چشم دارد، در یک وسیله نقلیه ژست گرفته است. اولین عکس از این سه عکس، او را در یک سلفی خیره کننده نشان می دهد که موهای او روی شانه هایش ریخته است.

در کپشن، هرد از طرفداران برای حمایت از او تشکر کرد. او در توضیح گفت: «بعد از این همه مدت، آکوامن 2 سر و صدا کرد (ببخشید، خیلی آسان است). از همه طرفدارانم برای حمایت و عشق بی‌ نظیر تشکر می‌ کنم. خیلی ممنونم.” آمبر این پست را با یک ایموجی قلب قرمز و هشتگ #آکوامن به پایان رساند.

امبر در حال حاضر زندگی آرامی را در مادرید، اسپانیا با فرزند کوچکش دارد و اغلب اوقات را با خواهرش ویتنی انریکز می گذراند، که در ماه های اخیر با او در گردش ها دیده شده است. کانر آلین کارگردان فیلم In the Fire در اکتبر در مصاحبه ای گفت: «او بهترین زندگی خود را در اسپانیا با دخترش می گذراند و از این طریق شادی پیدا می کند.

امبر قبلاً در اینستاگرام از طرفداران به دلیل “پذیرایی فوق العاده گرم” در جشنواره فیلم تائورمینا در ژوئن 2023 تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود