تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 9429

امبر هرد در مواجه با یک صحنه ترسناک شوکه می شود

امبر هرد در مواجه با یک صحنه ترسناک شوکه می شود

امبر هرد در فیلم جدیدش در آتش با یک کودک دارای مشکل روانی مواجه می شود. هرد 37 ساله نقش روانپزشک آمریکایی گریس برنهام را بازی می کند که در دهه 1890 به کلمبیا سفر می کند تا پسری آشفته به نام مارتین (لورنزو مک گاورن زینی) را ارزیابی کند که بسیاری معتقدند توسط شیطان

امبر هرد در فیلم جدیدش در آتش با یک کودک دارای مشکل روانی مواجه می شود. هرد 37 ساله نقش روانپزشک آمریکایی گریس برنهام را بازی می کند که در دهه 1890 به کلمبیا سفر می کند تا پسری آشفته به نام مارتین (لورنزو مک گاورن زینی) را ارزیابی کند که بسیاری معتقدند توسط شیطان تسخیر شده است.

طبق خلاصه داستان، او شروع به درمان کودک می‌ کند و با انجام این کار، «جنگ علم در مقابل مذهب را با کشیش محلی به راه می‌ اندازد».

کارگردان کانر آلین در اوایل تابستان امسال در شصت و نهمین جشنواره فیلم تائورمینا گفت: دکتر برنهام “زنی است که در دورانی که بسیار بسیار نادر بود، پزشک است… و او در تلاش است خود را ثابت کند.”

در کلیپ منتشر شده از این فیلم، دکتر برنهام در حالی که یک مترونوم به طرز شومی او را صدا می زند، با مارتین تداعی کلمه می کند. بعد از اینکه مادر پسر را نام می برد، او نگاهی ترسناک به زمین می اندازد و می گوید: «همه به خاطر من می میریم.»

دکتر برنهام در سکوت بهت زده به مارتین نگاه می کند و او بارها از او می پرسد: “دروغ تو چیست؟”

آلین گفت که هرد عملکردی باور نکردنی ارائه می دهد. من فکر می کنم در آتش استعداد های او را به عنوان یک بازیگر به نمایش می گذارد. من می دانم که این چیزی است که او به آن بسیار افتخار می کند و ما بسیار هیجان زده هستیم که آن را برای عموم منتشر کنیم.”

او ادامه داد: «من واقعاً احساس می‌ کردم امبر با این شخصیت و مهارت‌ ها و استعداد ها و هوش او ارتباط مستقیمی دارد. او می‌ توانست آن‌ ها را طوری زنده کند که هیچ‌ کس نمی‌ توانست.»

کارگردان گفت که هرد تا دیر وقت سر صحنه می ماند تا بیشتر تمرین کند. اگرچه او این فیلم را قبل از محاکمه افترا با همسر سابق جانی دپ فیلمبرداری کرد، اما اولین فیلمی است که از آن زمان به نمایش در آمد.

آلین افزود: “من فکر می کنم این فرصتی عالی برای او خواهد بود که چیزی فراتر از آزمایش برای صحبت در مورد آن داشته باشد و بستری برای یک بازگشت عالی باشد.”

برچسب ها :

ناموجود