تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
کد خبر : 8327

امبر هرد: ایلان ماسک عاشق آتش است و گاهی آتش او را می سوزاند

امبر هرد: ایلان ماسک عاشق آتش است و گاهی آتش او را می سوزاند

ایلان ماسک و امبر هرد جزئیات رابطه خود را در بیوگرافی جدید والتر ایزاکسون، الون ماسک، به یاد می آورند. در کتابی که روز سه شنبه منتشر شد، بنیانگذار اسپیس ایکس و مدیر عامل تسلا، 52 ساله، و بازیگرامبر هرد 37 ساله، درباره رابطه عاشقانه خود که در آوریل 2017 با آنها رسمی شد، صحبت

ایلان ماسک و امبر هرد جزئیات رابطه خود را در بیوگرافی جدید والتر ایزاکسون، الون ماسک، به یاد می آورند.

در کتابی که روز سه شنبه منتشر شد، بنیانگذار اسپیس ایکس و مدیر عامل تسلا، 52 ساله، و بازیگرامبر هرد 37 ساله، درباره رابطه عاشقانه خود که در آوریل 2017 با آنها رسمی شد، صحبت می کنند.

ایزاکسون در مورد رابطه آنها در فصل “روابط راکی” زندگینامه می نویسد که ماسک برای اولین بار پس از دیدن او در فیلم “ماچته می کشد” در سال 2013 به این بازیگر علاقه مند شد و زمانی که او یک سال بعد از اسپیس ایکس بازدید کرد، همدیگر را ملاقات کردند.

هرد در این کتاب می‌ گوید: «حدس می‌ زنم می‌ توانم برای کسی که می‌ توان او را یک جوجه داغ هم نامید، یک گیک خطاب کرد.» در حالی که ایزاکسون ادعا می‌ کرد که ماسک او را در جریان بازدید از اسپیس ایکس برای سواری با تسلا برده است.

در میان نکات دیگر درباره پویایی آنها، ایزاکسون گفت که ماسک در آوریل 2017 به استرالیا پرواز کرد تا از هرد در حین فیلمبرداری آکوامن دیدن کند.

آیزاکسون همچنین وارد برخی از لحظات پر فراز و نشیب دوران با هم بودن هرد و ماسک می شود، از جمله دعوای آنها در پایان رابطه زمانی که در تعطیلات در آمریکای جنوبی در دسامبر 2017 با خانواده، از جمله برادرش کیمبال ماسک، داشتند.

در حالی که هرد ظاهراً به ایزاکسون اعتراف کرد که مشاجره رخ داده است، او همچنین عکس‌ ها و ویدیو هایی را با او به اشتراک گذاشت که آیزاکسون گفت که این هنرپیشه و غول فناوری را در حال اشتراک بوسه در شب سال نو به تصویر می‌ کشد.

ماسک در مورد رابطه آنها در بیوگرافی گفت: “بی رحمانه بود.” هرد به نوبه خود به ایزاکسون گفت که هنوز ایلان هرد را “خیلی” دوست دارد و افزود: “ایلان عاشق آتش است و گاهی اوقات آتش او را می سوزاند.”

کیمبال، 50 ساله، در این کتاب به ایزاکسون گفت که فکر می‌ کند «واقعاً غم‌ انگیز است» که برادرش «عاشق این افرادی می‌ شود که واقعاً نسبت به او بد هستند».

او ادامه داد: “آنها زیبا هستند، شکی نیست، اما جنبه بسیار تاریکی دارند و ایلان می داند که آنها سمی هستند.”

ماسک در پاسخ به سوال ایزاکسون که چرا عاشق این نوع افراد می شود، خندید و پاسخ داد: “چون من فقط برای عشق یک احمق هستم. من اغلب احمق هستم، به ویژه برای عشق.”

برچسب ها :

ناموجود