تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۴
کد خبر : 6790

اما استون مدل موی باب “دختر با حال” پلاتینیوم را معرفی می کند

اما استون مدل موی باب “دختر با حال” پلاتینیوم را معرفی می کند

این واقعاً یک تابستان گرم مدل موی باب بوده است. در 7 آگوست، آرایشگر قدیمی استون، Mara Roszak، عکسی از مدل موی جدید این بازیگر منتشر کرد، و این تنها دلیل دیگری بر برتری مدل موی باب تابستان امسال است. ظاهر جدید او چهار اینچ کوتاه‌ تر از مدل موی قبلی‌ اش است، درست در

این واقعاً یک تابستان گرم مدل موی باب بوده است. در 7 آگوست، آرایشگر قدیمی استون، Mara Roszak، عکسی از مدل موی جدید این بازیگر منتشر کرد، و این تنها دلیل دیگری بر برتری مدل موی باب تابستان امسال است.

ظاهر جدید او چهار اینچ کوتاه‌ تر از مدل موی قبلی‌ اش است، درست در وسط گردنش می‌ افتد، و به صورت زاویه‌ ای بریده شده است، با رشته‌ های بلندتر به سمت جلو، و کوتاه‌ ترین رشته در امتداد پشت گردنش.

بنیانگذار خط مراقبت از موی تمیز RŌZ است، با شستن موهای استون با شامپو و نرم کننده دست به کار شد تا چیزی را که “باب دختر با حال” می نامد ایجاد کند. سپس موهای استونز را برش داده، فر کرد و خشک کرد، و با روغن حالت دهنده مو برای درخشندگی به پایان رساند.

ظاهر جدید تغییر بزرگی نسبت به روشی است که ما به دیدن آنها عادت کرده ایم. همانطور که احتمالاً به خاطر دارید، او به خاطر موهای قهوه‌ ای رنگش با هایلایت‌ های بلوند نازک معروف است. او همچنین معمولا موهایش را تا سر شانه می‌ پوشد، و اگر چه قبلاً باب می‌ پوشید، اما این ظاهر دراماتیک‌ تری دارد.

برخی از طرفداران اجرای او به عنوان گوئن استیسی در مرد عنکبوتی متوجه شدند که مدل موی جدید به طرز وحشتناکی شبیه مدل موی اسپایدر-گوئن در فیلم پر فروش تابستانی مرد عنکبوتی است البته هم از نظر طول و هم از نظر رنگ. به علاوه، با توجه به شایعاتی مبنی بر اینکه مارول در حال کار بر روی اجرای لایو اکشن شخصیت‌ های انیمیشن مورد علاقه خود است، می‌ توان فرض کرد که استون در حال اجرا برای Spider-Gwen واقعی است؟

برچسب ها :

ناموجود