تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 4440

7 مد و استایل جی جی حدید که همه را شگفت زده کرد

7 مد و استایل جی جی حدید که همه را شگفت زده کرد

جی جی حدید تقریباً یک دهه است که با شروع اولیه در این صنعت در سن دو سالگی، نماد مد بوده است. او کار خود را به عنوان یک مدل کودک برای Guess Jeans آغاز کرد، اما به سرعت با پیشرفت شگفت آوری به سال 2023 رسید و این سوپر مدل روی جلد نسخه های

جی جی حدید تقریباً یک دهه است که با شروع اولیه در این صنعت در سن دو سالگی، نماد مد بوده است. او کار خود را به عنوان یک مدل کودک برای Guess Jeans آغاز کرد، اما به سرعت با پیشرفت شگفت آوری به سال 2023 رسید و این سوپر مدل روی جلد نسخه های ژاپنی، ایتالیایی، استرالیایی، بریتانیایی، آلمانی، اسپانیایی، کره ای، آمریکایی، هلندی، عربی و چینی چاپ شده است. ووگ جی جی از زمان اولین حضورش در هفته مد نیویورک در سال 2014، به دلیل نگرش شجاعانه و استایل غیرقابل انکارش، جهان را به تسخیر خود درآورده است.

ما تعدادی از چهره های نمادین و جذاب جی جی حدید را گردآوری کرده ایم. این 7 مورد از بهترین لحظات مد جی جی حدید هستند.

جوایز CMA (2019)

برای پنجاه و سومین دوره جوایز سالانه CMA، این مدل با چکمه های الهام گرفته از غرب و لباس یقه بلند هلموت لانگ روی فرش قرمز رفت.

جوایز Variety’s Power Of Women (2019)

در ششمین دوره جوایز سالانه قدرت زنان در نیویورک ورایتی، حدید در کنار دیگر افتخار آفرینان سخنرانی کرد. او در سخنرانی تکان‌دهنده‌اش، یک تاپ یقه‌ای آبی آسمانی و یک شلوار کمر بلند از مجموعه پاییز 2019 امیلیا ویکستد به تن داشت.

جشن راه اندازی تقویم پیرلی (2018)

استایل جی جی حدید را هرگز نمی توان در یک لباس مشکی براق از خاطر برد. برای جشن راه اندازی تقویم پیرلی 2019، این مدل لباس مجلسی خیره کننده ای از زک پوزن را به تن داشت.

جوایز Glamour Women Of The Year (2017)

جی جی حدید در حالی که جایزه خود را برای جایزه زنان سال 2017 Glamour دریافت می کرد، یک لباس مجلسی نفس گیر زهیر مراد به تن داشت.

رویداد عینک ووگ (2017)

در سال 2017، جی جی راه اندازی مجموعه کپسولی خود را با عینک Vogue جشن گرفت. برای راه اندازی، او یک ست صورتی متالیک باورنکردنی پر زرق و برق پوشیده بود تا با یک جفت عینک آفتابی Vogue خود هماهنگ شود.

جوایز CFDA (2017)

جیجی در جوایز CFDA 2017 یک چشم انداز لوکس آرام در ظاهر کرم توسط The Row بود.

جوایز مبتکر WSJ Mag

این ظاهر به شیک ترین شکل حال و هوای پرنسس دایانا را ایجاد کرد. حدید برای جوایز مبتکر مجله WSJ 2019 یک لباس آبی بچه‌گانه از برند باربی با جیمی چو پامپ‌ های مشابه و یک کیف شنل مهره‌دار قدیمی پوشید.

برچسب ها :

ناموجود