تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 5901

اظهارات احساسی ریکی مارتین در کنسرت پس از طلاق

اظهارات احساسی ریکی مارتین در کنسرت پس از طلاق

ریکی مارتین در مورد احساسات خود صحبت می کند. این هنرمند محبوب پورتوریکویی اولین کنسرت خود را پس از اعلام طلاق از شریک قدیمی خود جوان یوسف را برگزار کرد و از حضور روی صحنه احساسی سپاسگزار به نظر می رسید. هنگام معرفی گروه، مارتین با حضار صحبت کرد و قصد خود را برای آشکار

ریکی مارتین در مورد احساسات خود صحبت می کند. این هنرمند محبوب پورتوریکویی اولین کنسرت خود را پس از اعلام طلاق از شریک قدیمی خود جوان یوسف را برگزار کرد و از حضور روی صحنه احساسی سپاسگزار به نظر می رسید. هنگام معرفی گروه، مارتین با حضار صحبت کرد و قصد خود را برای آشکار کردن همه چیز روی صحنه آشکار کرد.

مارتین در فستیوال استارلایت در ماربلا اجرا می کرد، جایی که نوازندگانی مانند روبن بلیدز، خوان ماگان، دیوید بیسبال، میکا و غیره در آن حضور داشتند. مارتین درخواست یک دور تشویق برای گروهش کرد و از صمیم قلب صحبت کرد و فاش کرد که ضبط و کنسرت برای او بسیار شخصی است و او هنگام اجرای روی صحنه از هیچ احساسی دوری نخواهد کرد. او به زبان اسپانیایی گفت: “مدتی است که در Starlite نبودم و این یک شب زیباست که در آن نوازندگان بزرگ و استعدادهای محلی احاطه شده ام.” “ما زیاد هستیم اما خانواده هستیم.”

او گفت: «امروز، روحم را روی صحنه خواهم گذاشت. “من شما را نمی دانم، اما من می خواهم اوقات خوبی داشته باشم و زمان های قدیم را به یاد بیاورم. من می خواهم زندگی را جشن بگیرم و از شما بچه ها می خواهم که این کار را با من انجام دهید. این رکورد و این کنسرت پر از احساسات است و شما همه آنها را خواهید دید زیرا آسیب پذیری در پوست من است. من تمام توانم را خواهم داد امیدوارم از آن لذت ببرید.»

اوایل این ماه، مارتین و یوسف طلاق خود را اعلام کردند. این زوج در بیانیه‌ای گفتند: «ما تصمیم گرفته‌ایم با عشق، احترام و عزت برای فرزندانمان و احترام به آنچه که به عنوان یک زوج در تمام این سال‌های فوق‌العاده تجربه کرده‌ایم، به ازدواج خود پایان دهیم.» این زوج شش سال با هم بودند و صاحب دو فرزند به نام‌های لوسیا و رن شدند. آنها به دنبال حضانت مشترک هستند.

مارتین قبل از ازدواج با یوسف دو فرزند داشت، دوقلوهای ماتئو و والنتینو که خودش آنها را بزرگ خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود