تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 9884

استیون سیگال پیشنهاد مبارزه با ژان کلود ون دام را رد کرد

استیون سیگال پیشنهاد مبارزه با ژان کلود ون دام را رد کرد

در دنیای هنرهای رزمی و ستارگان فیلم های اکشن، بازیگران افسانه ای استیون سیگال و ژان کلود ون دام مدت هاست که به دلیل مهارت هایشان در پرده سینما شناخته شده اند. اخیراً JCVD ​​فاش کرده است که یک پیشنهاد مبارزه پرسود به استیون سیگال داده شده است که آن را رد کرده است. ون

در دنیای هنرهای رزمی و ستارگان فیلم های اکشن، بازیگران افسانه ای استیون سیگال و ژان کلود ون دام مدت هاست که به دلیل مهارت هایشان در پرده سینما شناخته شده اند. اخیراً JCVD ​​فاش کرده است که یک پیشنهاد مبارزه پرسود به استیون سیگال داده شده است که آن را رد کرده است.

ون دام، 63 ساله، طی مصاحبه اخیر جزئیات جالبی را با تلگراف بریتانیا در میان گذاشت. او به یاد آورد که چگونه پیتر گوبر، تهیه کننده و مدیر اجرایی فیلم، پیشنهاد مبارزه بین این دو ستاره اکشن را داده بود، مبارزه ای که در میراژ در لاس وگاس اتفاق می افتاد.

جایزه روی خط؟ 20 میلیون دلار برای هر یک از آنها. با این حال، سیگال تصمیم گرفت این چالش را نپذیرد.

رقابتی برای اعصار

این افشاگری دشمنی مداوم بین ون دام و سیگال را که چندین دهه طول کشیده است، برجسته می کند. ریشه‌ های این دشمنی به دهه 1990 بازمی‌ گردد، زمانی که سیگال اعتبار مبارزاتی ون دام را زیر سوال برد و مهارت‌ های رزمی مشروع او را زیر سوال برد.

در این مصاحبه، ون دام همچنین ادعا های سیلوستر استالونه مبنی بر رد فرصت مبارزه در مهمانی استالونه در سال 1997 را رد کرد و آن را به عنوان “موارد کودکانه” نامید.

ون دام در پاسخ به شایعاتی مبنی بر اینکه سیگال با مهربانی در مورد او صحبت نکرده است، گفت: “نمی دانم چرا.” در حالی که ون دام به جذابیت و حضور سیگال ابراز احترام می‌ کرد، نتوانست در برابر اظهار نظر بی‌ رحمانه درباره مسابقه احتمالی آنها مقاومت کند.

مبارزه ون دام و سیگال “بزن و فرار کن”.

هنگامی که از او در مورد نحوه برخورد با سیگال پرسیده شد، او با شوخ طبعی اشاره کرد که به دلیل سرعت فوق العاده اش از استراتژی “ضربه زدن و فرار کردن” استفاده می کند.

ون دام با خنده گفت: “من سریعتر از او می دوم خیلی سریعتر.” او پیشنهاد کرد که «فرار می‌ کند» و باعث می‌ شود سیگال خسته شود و سپس برای مبارزه بازگردد. او این اظهار نظر شوخ طبعانه را با یک سوال از مصاحبه کننده به پایان رساند که آیا این تکنیک را دوست دارید؟

ون دام با تاکید بر اینکه هرگونه خصومت بین او و سیگال مربوط به گذشته است، گفت: “من با استیون مشکلی ندارم. وقتی جوان هستید، می خواهید مرد ماچو باشید. اگر امروز او را می دیدم، هیچ مشکلی نداشتم.”

دعوای چند دهه ای این دو ستاره همچنان موضوع جذابی برای طرفداران هنرهای رزمی و سینمای اکشن است و پیشنهاد 20 میلیون دلاری مبارزه، لایه دیگری به داستان آنها اضافه می کند.

برچسب ها :

ناموجود