تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 9679

استایل کامیلا مورونه در کمپین زمین درخشان تحصین برانگیز بود

استایل کامیلا مورونه در کمپین زمین درخشان تحصین برانگیز بود

آخرین کنسرت کامیلا مورونه با تمام الماس ها تزئین شده است. دیزی جونز و شش ستاره با برند زمین درخشان به‌ عنوان اولین سفیر برند خود همکاری می‌ کنند و مجموعه جدید «Sol» برند جواهر آلات اخلاقی را به‌ عنوان بخشی از یک کمپین زیبایی همه‌ کانال الگو برداری می‌ کنند. در کلیپی به اشتراک

آخرین کنسرت کامیلا مورونه با تمام الماس ها تزئین شده است. دیزی جونز و شش ستاره با برند زمین درخشان به‌ عنوان اولین سفیر برند خود همکاری می‌ کنند و مجموعه جدید «Sol» برند جواهر آلات اخلاقی را به‌ عنوان بخشی از یک کمپین زیبایی همه‌ کانال الگو برداری می‌ کنند.

در کلیپی به اشتراک گذاشته شده، مورونه که در مورد استایلش خود را یک “دختر اصلی” می نامد یک تی شرت کلاسیک سفید و شلوار جین با  دستبند ها و حلقه های هشت تکه جدید می پوشد.

او در این کلیپ می‌ گوید: « هر قطعه‌ ای که من دارم، داستانی پشت خود دارد. شخص، خاطره یا زمانی از زندگی‌ ام. “نکته ویژه در مورد این مجموعه این است که من می توانم اینجا با یک شلوار جین و تی شرت بنشینم و هنوز چیزی واقعاً برجسته و پیچیده داشته باشم. چیزی در مورد احساس خوب در جواهراتی که می پوشید وجود دارد.”

قطعات جواهر شامل دستبند و حلقه الماس Starburst است که دارای حاشیه برش درخشان و موتیف ستاره شمالی است و شعار کمپین، “سبک باش، باش.” است.

بت گرشتاین، مدیر عامل زمین درخشان در بیانیه ای به اشتراک می گذارد و می گوید: «این مجموعه جشنی از سبک شخصی است، و همکاری با کامیلا که واقعاً روح مجموعه را تجسم می دهد، شگفت انگیز بود. تعهد استوار به طراحی عالی، صنعتگری بی عیب و نقص، و شیوه های پایدار.”

مورونه می افزاید: “شرکت با زمین درخشان در این کمپین ویژه، جشنی واقعی از سبک و شخصیت فردی، افتخاری بود. زمین درخشان با زیبایی، مهارت و مسئولیت برای خلق قطعات ظریف و جاودانه را خلق می کند.”

او ادامه داد: “کار با زمین درخشان سفری الهام‌ بخش بوده است. اشتیاق و تعهد آنها به پایداری و اقدامات مسئولانه کاملاً با ارزش‌ های خودم همخوانی دارد. ما با هم به دنبال ایجاد یک روایت بصری بودیم که نه تنها زیبایی را به نمایش بگذارد. بلکه بر بازتاب واقعی سبک شخصی و تجلیل از نور درونی شما تأکید می کند.

برچسب ها :

ناموجود