تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 12657

استایل مشابه بردلی کوپر و جی جی حدید را در روز ولنتاین ببینید

استایل مشابه بردلی کوپر و جی جی حدید را در روز ولنتاین ببینید

بردلی کوپر و جی جی حدید اولین روز ولنتاین خود را با هم در حال لذت بردن و قدم زدن در شهر نیویورک گذراندند. این بازیگر و مدل در حالی که دست به دست هم راه می‌ رفتند،و در عکسی که در حین گردششان ثبت شد این دو کلاه‌ های خاکستری و استایل مشابه هم

بردلی کوپر و جی جی حدید اولین روز ولنتاین خود را با هم در حال لذت بردن و قدم زدن در شهر نیویورک گذراندند. این بازیگر و مدل در حالی که دست به دست هم راه می‌ رفتند،و در عکسی که در حین گردششان ثبت شد این دو کلاه‌ های خاکستری و استایل مشابه هم داشتند، . آنها همچنین لباس‌ های غیر رسمی، بردلی کت مشکی روی تی‌ شرت سفید و شلوار خاکستری با کفش‌ های کتانی خاکستری و مشکی پوشیده بود ، و در حالی که جی جی ژاکت چرمی مشکی، شلوار جین خاکستری تیره و کفش‌ های کتانی سیاه و سفید استایل خیابانی خود را تکمیل کرده بود.

مرغ عشق ها همچنین با عینک آفتابی به ظاهر خود اضافه می کردند و به نظر می رسید سعی می کنند در حین قدم زدن در اطراف دیگران ظاهر خود را حفظ کنند. مشخص نیست آنها به کجا می‌ رفتند یا از کجا می‌ آمدند، اما با هم آرام به نظر می‌ رسیدند.

آخرین دیدار بردلی و جی جی پس از آن انجام شد که آنها برای اولین بار در اکتبر 2023 شایعات عاشقانه را برانگیختند. اگر چه آنها در چند ماه اول رابطه ادعایی خود بسیار خصوصی بودند، آنها ماه گذشته در جریان یک گردش در لندن، انگلستان، دست به دست هم دادند. آنها همچنین هنگام راه رفتن با هم در نیویورک در تاریخ 1 فوریه، خوشحال و خندان دیده شدند.

بردلی و جی جی علیرغم اینکه در کنار هم دیده می شوند، هنوز فرزندان خود را با هم همراهی نکرده اند.

برچسب ها :

ناموجود