تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 14238

استایل مارگو رابی برای تابستان ایده آل به نظر می رسد

استایل مارگو رابی برای تابستان ایده آل به نظر می رسد

باورش سخت است که هر چیزی بتواند تابستان باربی سال گذشته را شکست دهد: پوشیدن صورتی روشن، آواز خواندن برای آهنگ “I’m Just Ken” و دوباره زنده کردن دوران کودکی چیزی برای کتاب ها بود. اما، افسوس، همه چیزهای خوب باید پایان یابد، از جمله ظاهر مطبوعاتی با تم عروسکی مارگو رابی. اما سبک پس

باورش سخت است که هر چیزی بتواند تابستان باربی سال گذشته را شکست دهد: پوشیدن صورتی روشن، آواز خواندن برای آهنگ “I’m Just Ken” و دوباره زنده کردن دوران کودکی چیزی برای کتاب ها بود.

اما، افسوس، همه چیزهای خوب باید پایان یابد، از جمله ظاهر مطبوعاتی با تم عروسکی مارگو رابی. اما سبک پس از باربی مارگو رابی را شاید دوست داشته باشیم. در 5 ژوئن، این هنرپیشه 33 ساله در شهر نیویورک در استایل ترکیبی از اصول اولیه و اکسسوری اسپرت در همه موارد با رنگ خنثی دیده شد. نه یک تکه صورتی در چشم!

در بالا تنه، او یک کت بزرگ کرم رنگ روی یک تی شرت کلاسیک سفید یقه اسکوپ پوشیده بود. او تی شرت خود را زیر یک شلوار جین سفید گشاد قرار داده بود که با کفش‌ های پاشنه بلند قهوه‌ ای پوشیده شده بود، کفشی که جنیفر گارنر نیز به تازگی پوشیده بود. او ظاهر را با یک کیف شانه‌ ای برنزه و کلاه مشابه یانکی‌ ها برای یک پایان غیر متعارف به ظاهری جذاب خود اضافه کرد.

ظاهر رابی برای پوشیده ماندن در تابستان بدون عرق کردن مناسب است. یک بلیزر سبک وزن یک لایه لایه بندی ضروری است که به نظر من می تواند هر چیزی را بالا ببرد. و شلوار جین صاف گشاد، که ریس ویترسپون و کیت هادسون نیز پوشیده‌ اند، جایگزین صیقلی‌ تری برای شلوار جین زاپ دار هستند.

برچسب ها :

ناموجود