تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
کد خبر : 12180

استایل فانتزی آریانا گرانده بسیار شیک و خیره کننده است

استایل فانتزی آریانا گرانده بسیار شیک و خیره کننده است

آریانا گرانده می داند چگونه فانتزی را زنده کند. این ستاره 30 ساله پاپ، در یک گردش اخیر با لباس کوپرنی کلاه دار در مرکز توجه ها قرار گرفت. گرانده این ظاهر را با جوراب شلواری مشکی شفاف، چکمه های بلند تا روی زانو، کیف دسته دار Chanel و دستکش های چرمی ست کرد. آریانا

آریانا گرانده می داند چگونه فانتزی را زنده کند. این ستاره 30 ساله پاپ، در یک گردش اخیر با لباس کوپرنی کلاه دار در مرکز توجه ها قرار گرفت. گرانده این ظاهر را با جوراب شلواری مشکی شفاف، چکمه های بلند تا روی زانو، کیف دسته دار Chanel و دستکش های چرمی ست کرد.

آریانا موهای خود را به شکل دم اسبی حالت داد و گوشواره های مروارید کوچکی به گوش داشت. گلم او شامل خط چشم فضای منفی بود که با مداد چشم قهوه ای و سایه چشم صورتی روشن ایجاد شده بود.

آرایش چشم تکاملی از نگاه نمادین گرانده به نام “چشم گربه ای” است و او اخیراً در میان اخبار انتشار آتی هفتمین آلبوم استودیویی اش، Eternal Sunshine، به آن تکیه کرده است. گرانده اعلام کرد که این آلبوم قرار است در 8 مارس منتشر شود، درست چند روز پس از انتشار اولین تک آهنگ آن “Yes, And?”

گرانده در پستی در اینستاگرام که بخش رقصی از موزیک ویدیوی آهنگ را برجسته کرده بود، از طرفداران برای حمایت از این آهنگ تشکر کرد.

جدا از آرایش چشم های مرسوم در موزیک ویدیو، گرانده با الهام گرفتن از موزیک ویدیوی “Cold Hearted” او، صفحه ای از کتاب پائولا عبدل را نیز برداشت. این ویدئو حرکات رقص، خط داستانی و کمد لباسی الهام گرفته از کلیپ نمادین 1989 را ادغام می کند. عبدل، 61 ساله، این ادای احترام را “افتخار” نامید.

گرانده در یک پست انعکاسی در استوری اینستاگرام در ماه دسامبر از سال خود و عشقی که به پروژه‌ های آینده‌اش دارد صحبت کرد.

او نوشت :”من هر آنچه را که ممکن بود از قلبم را بدهم به پروژه هایی دادم که به اندازه کافی خوش شانس بودم که بخشی از آنها باشم و چیزهای زیادی از هر روح درخشان و زیبا یاد گرفتم که توانایی خلق هنر و عبور از مسیر ها را داشتم.

 

برچسب ها :

ناموجود