تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 10470

استایل شیک ریحانا، جاستین بیبر، پاریس هیلتون، دیوید بکهام را در جایزه بزرگ فرمول یک ببینید

استایل شیک ریحانا، جاستین بیبر، پاریس هیلتون، دیوید بکهام را در جایزه بزرگ فرمول یک ببینید

ستارگان با قدرت کامل در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک لاس وگاس حضور داشتند! ریحانا، جاستین بیبر، پاریس هیلتون، از جمله نام‌ های بزرگی بودند که در رویداد مسابقه اتومبیل رانی که روز شنبه در پیست استریپ لاس وگاس برگزار شد، شرکت کردند که راننده هلندی مکس ورشتاپن برنده این مسابقه شد. ریحانا، در این

ستارگان با قدرت کامل در مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک لاس وگاس حضور داشتند! ریحانا، جاستین بیبر، پاریس هیلتون، از جمله نام‌ های بزرگی بودند که در رویداد مسابقه اتومبیل رانی که روز شنبه در پیست استریپ لاس وگاس برگزار شد، شرکت کردند که راننده هلندی مکس ورشتاپن برنده این مسابقه شد.

ریحانا، در این مراسم با یک کت چرمی مشکی با هودی مشکی،زرق و برق یک راک استار را به نمایش گذاشت. این خواننده تازه موهایش را به رنگ بلوند و موج ههای باز پوشید بود و با یک چوکر تزئین شده ظاهر خود را تکمیل کرده بود.

در همین حال، جاستین بیبر در حالی که بر روی یک سکو با پرچم بر افراشته ایستاده بود، هنگام افتخار به اهتزاز درآوردن پرچم شطرنجی که نشان دهنده پایان مسابقه است، از او عکس گرفته شد.

پاریس هیلتون نیز مانند ریحانا با لباس مشکی شیک در مراسم حاضر شد. لباس مناسب مسابقه او شامل یک لباس چرمی شیک تمام مشکی با دستکش های چرمی همسان بود.

دیوید بکهام و پسرانشان بروکلین بکهام و کروز بکهام، لیندسی ون، کارا دلوین، گوردون رمزی و دخترش هالی رمزی و کیسی افلک، دیگر افراد مشهور حاضر در جایزه بزرگ لاس وگاس در روز شنبه بودند.

حضور پر ستاره یک روز پس از مشاهده برد پیت در جلسه تمرین برای جایزه بزرگ لاس وگاس در جمعه شب رخ داد.

برد پیت در یک ویدیوی در تیک تاک که توسط ESPN به اشتراک گذاشته شده بود در حال قدم زدن در جلسه تمرین و در یک کلیپ دیگر در پیت لین دیده شد. حضور پیت در بحبوحه ساخت یک فیلم انجام می شود که در آن او در نقش راننده کهنه کار فرمول 1 سانی هیز را بازی می کند.

از دیگر ستارگانی که در روز جمعه در این پیست دیده شدند، می توان به راد استوارت، گوردون رمزی و خود پاتریک دمپسی، اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود