تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 9708

استایل دیوید بکهام هنگام معرفی عطر جدیدش شگفت انگیز بود

استایل دیوید بکهام هنگام معرفی عطر جدیدش شگفت انگیز بود

دیوید بکهام این بازیکن و کار آفرین فوق ستاره فوتبال سه رایحه جدید را به عنوان بخشی از مجموعه دیوید بکهام روانه بازار کرد که همه آنها از تجربیات او در سفر به سراسر جهان الهام گرفته شده است. بکهام درباره ساخت این سه رایحه جدید در N.Y.C گفت: «این برای من بسیار شخصی است.

دیوید بکهام این بازیکن و کار آفرین فوق ستاره فوتبال سه رایحه جدید را به عنوان بخشی از مجموعه دیوید بکهام روانه بازار کرد که همه آنها از تجربیات او در سفر به سراسر جهان الهام گرفته شده است.

بکهام درباره ساخت این سه رایحه جدید در N.Y.C گفت: «این برای من بسیار شخصی است. رویداد جشن راه اندازی با این سه عطر، همه چیز مربوط به سفر های من در سراسر جهان و مکان‌ های مختلفی است که در آن زندگی کرده‌ ام و خاطرات متفاوتی که فکر می‌ کنم عطر ها هم همینطور هستند.

برای بکهام، رایحه بسیار ریشه در نوستالژی دارد و افزودن‌ های جدید به مجموعه عطر های او خاطرات شگفت‌ انگیز بسیاری را تداعی می‌ کند. او گفت: «[عطر] شما را به یک لحظه و یک خاطره عالی بر می گرداند.

بکهام می گوید عطر تازه اش از « او سوار موتور در بزرگراه ساحل اقیانوس آرام و بوی هوای دریا است». الهام گرفته شده است. و شخصی‌ ترین رایحه از این سه مورد، رایحه‌ ای چوبی است که «درباره حومه‌ های بریتانیا» است، جایی که بکهام تا آنجا که می‌ تواند وقت خود را با خانواده‌ اش می‌ گذراند.

بکهام یک بار دیگر با شرکت زیبایی قدیمی Coty در راه اندازی جدید همکاری کرد و در مورد این رابطه گفت: “این بیش از یک مشارکت است، بلکه خانواده است.”

استفانو کورتی، مدیر ارشد برند های زیبایی Coty، در این مراسم خاطر نشان کرد که رابطه با بکهام تماماً در مورد “طول عمر” است. عطر های جدید این ستاره پس از مستند او که به صدر جدول پخش نتفلیکس صعود کرده است، داغ می شود. او به مهمانان این مراسم گفت که همکاری با فیشر استیونز، کارگردان نتفلیکس و بکهام برای او “افتخار بزرگی” است.

بکهام به اشتراک گذاشت: «این سریالی بود که مدتی طول کشید تا با فیلمبرداری کنار بیایم و در مورد زندگی ام صحبت کنم. و ده سال پیش وقتی از فوتبال بازنشسته شدم، مردم از من خواستند این کار را انجام دهم و من واقعاً آماده نبودم به گذشته نگاه کنم و در مورد حرفه و زندگی ام صحبت کنم.

ستاره بازنشسته فوتبال که اکنون مالک تیم فوتبال اینتر میامی است، گفت که پس از بازنشستگی “آماده است فوراً به کار ادامه دهد” تا روی تلاش های تجاری خود تمرکز کند.

بکهام توضیح داد: «اما پس از آن حدود دو یا سه سال قبل از دهمین سالگرد بازنشستگی، فکر کردم، خوب، شاید اکنون زمان مناسبی برای گفتن داستان باشد.

بکهام پس از اینکه توانست «تیم مناسب» را در استیونز و نتفلیکس برای تولید پروژه پیدا کند، گفت که فیلمبرداری بیش از 50 ساعت در طول بیش از دو سال بود.

او افزود: “این آسان نبود و در دو سال و نیم گذشته یک ترن هوایی احساسی بود، اما من فکر می کنم ما چیزی تولید کرده ایم که تیم من می تواند بسیار به آن افتخار کند.”

برچسب ها :

ناموجود