تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۲۷
کد خبر : 8892

استایل خیره کننده پلیس کلمبیایی باعث محبوبیت او می شود

استایل خیره کننده پلیس کلمبیایی باعث محبوبیت او می شود

الکسا ناروائز یک افسر پلیس است که در اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شده است، جایی که به دلیل زیبایی اش تاکنون ۲ میلیون طرفدار دارد. این افسر در جریان بازی های فوتبال در زادگاهش کلمبیا، جایی که طرفداران بین بازی و زیبایی خیره کننده او درگیر هستند، مرکز توجه قرار می گیرد. او در

الکسا ناروائز یک افسر پلیس است که در اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شده است، جایی که به دلیل زیبایی اش تاکنون ۲ میلیون طرفدار دارد. این افسر در جریان بازی های فوتبال در زادگاهش کلمبیا، جایی که طرفداران بین بازی و زیبایی خیره کننده او درگیر هستند، مرکز توجه قرار می گیرد.

او در بسیاری از ویدئوها، از جمله زمانی که با یونیفرم خود در ورزشگاه پاسکوال گوئررو، خانه آمریکا د کالی ظاهر می شود، شهرتی برای خود به دست آورده است.

این دختر 28 ساله همچنین برای برندها تبلیغات انجام می دهد و همچنین با انتشار تصاویری از زندگی خود به عنوان یک مربی تناسب اندام و استعداد خیره کننده اش در رقصیدن محبوبیت فراوانی کسب کرده است.

اما نحوه زندگی او به او کمک کرد تا به «سفیر دیجیتال» مؤسسه تبدیل شود، جایی که او نه تنها مراقب امنیت کلمبیایی‌ ها است، بلکه از شهروندان دعوت می‌ کند تا از مقاصد مختلف گردشگری اقیانوس آرام کلمبیا بازدید کنند.

برچسب ها :

ناموجود