تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 10931

استایل خیابانی کیم کارداشیان با کیف 110 هزار دلاری خبرساز شد

استایل خیابانی کیم کارداشیان با کیف 110 هزار دلاری خبرساز شد

کیم کارداشیان این هفته یک تغییر ظاهر مد بزرگ انجام داد. این ستاره و سوپر مدل با یک اکسسوری بزرگ که کیف برجسته Hermès Birkin بود با ظاهری معمولی به سبک خیابانی دیده شد. طبق گفته جین فایندز، این کیف در حال حاضر 110000 دلار قیمت دارد. جدیدترین کیف بیرکین کارداشیان نسخه بزرگی از کیف

کیم کارداشیان این هفته یک تغییر ظاهر مد بزرگ انجام داد. این ستاره و سوپر مدل با یک اکسسوری بزرگ که کیف برجسته Hermès Birkin بود با ظاهری معمولی به سبک خیابانی دیده شد. طبق گفته جین فایندز، این کیف در حال حاضر 110000 دلار قیمت دارد.

جدیدترین کیف بیرکین کارداشیان نسخه بزرگی از کیف دستی چرمی بسیار محبوب است. کیم در چند روز گذشته ظاهر و استایل خاکستری تیره را به نمایش گذاشت. اول، او اکسسوری خاکستری را با یک سویشرت زیپ دار مشکی، و یک کت خز بلند خاکستری و سفید ست کرد.

برای دومین ظاهر غیر رسمی، ستاره کارداشیان ها کیف بزرگ برکین را با یک سویشرت هودی رنگ روشن و شلوار گرمکن گشاد ست کرد.

بیرکین که به افتخار بازیگر بریتانیایی جین بیرکین نامگذاری شده است، یکی از گران ترین کیف های موجود در بازار است که قیمت آن بین 10000 تا 2 میلیون دلار است.

ستاره کارداشیان ها تنها زنی در خانواده اش نیست که از کیف های شیک استفاده می کند. در سال 2019، کایلی جنر یک اسنپ چت از مادرش کریس جنر را به اشتراک گذاشت و فاش کرد که مادرش یک مجموعه بیرکین دارد که از بیش از 20 کیف تشکیل شده است، با سبک‌ هایی از جمله قرمز، سیاه، سفید، آبی، به‌ علاوه روکش‌ های برجسته و موارد دیگر.

در کنار مجموعه گسترده کریس، کایلی جنر، راه مادرش را دنبال کرده و یکی از مجلل ترین مجموعه کیف های دستی را دارد.

در سال 2020، او چندین عکس از قفسه های کیف دستی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و حداقل 20 کیف هرمس کلی و بیرکین را به نمایش گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود