تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
کد خبر : 12157

استایل جنیفر لوپز در هفته مد پاریس شگفت انگیز می شود

استایل جنیفر لوپز در هفته مد پاریس شگفت انگیز می شود

جنیفر لوپز یک ملکه لباس است! لوپز هنگام رونمایی از مدل موی باب جدید در نمایش مد لباس بهار و تابستان 2024 شیاپارلی در هفته مد پاریس در روز دوشنبه با یک کت گلبرگ رز ظاهر جدیدی را به نمایش گذاشت. ماریل هن، استایلیست او که تصاویر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، لوپز

جنیفر لوپز یک ملکه لباس است! لوپز هنگام رونمایی از مدل موی باب جدید در نمایش مد لباس بهار و تابستان 2024 شیاپارلی در هفته مد پاریس در روز دوشنبه با یک کت گلبرگ رز ظاهر جدیدی را به نمایش گذاشت.

ماریل هن، استایلیست او که تصاویر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، لوپز یک کت سفارشی شیاپارلی سفید و ساق‌ های کمر بلند مشکی با پولک دوزی نقره‌ای در پشت پوشیده بود.

لوپز موهای بلند مشخص خود، را برای این مناسبت به مدل باب صاف پوشیده بود. او لباس خود را با یک کمربند کرم و طلایی، و یک کیف جواهرات مشکی آناتومی شیاپارلی ست کرد.

لوپز همچنین یک جفت عینک آفتابی طلایی چکشی و گوشواره‌ های حلقه‌ای طلایی این مجموعه هیجا ن‌انگیز را گرد هم آورد.

دیگر ستارگان حاضر در نمایش شیاپارلی در روز دوشنبه، زندیا و هانتر شفر، و همچنین بازیگر داوین جوی راندولف بودند. در یک کلیپ از پشت صحنه نمایش که توسط Haenn به اشتراک گذاشته شد، لوپز با طراح شیاپارلی، دانیل روزبری، پس از نمایش عکس گرفتند.

حضور لوپز در هفته مد پاریس پس از آن صورت می گیرد که این خواننده و بازیگر از کمپین جدید خود با Intimissimi در آخر هفته رونمایی کرد.

لوپز که با بن افلک ازدواج کرده است، در جشن آلبوم آینده اش This Is Me.Now که قرار است منتشر شود، عکسی از او در حالی که یک ست قرمز تیره پوشیده است، به عنوان بخشی از مجموعه جدید لباس زنانه اختصاصی خود را منتشر کرد.

برچسب ها :

ناموجود