تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۴
کد خبر : 6786

جنیفر لوپز با شلوار جین گشاد خیره کننده به نظر می رسد

جنیفر لوپز با شلوار جین گشاد خیره کننده به نظر می رسد

جنیفر لوپز در حال گذراندن تعطیلات بعد از تولد در اروپا است. جی لو پس از جشن تولد دو هفته پیش با همسرش بن افلک در حال صرف ناهار در پاریس، فرانسه با مدیرش بنی مدینا و سایر اعضای تیمش دیده شد. و لباس او همه را هیجان زده می کرد. هنگام خروج از رستوران،

جنیفر لوپز در حال گذراندن تعطیلات بعد از تولد در اروپا است. جی لو پس از جشن تولد دو هفته پیش با همسرش بن افلک در حال صرف ناهار در پاریس، فرانسه با مدیرش بنی مدینا و سایر اعضای تیمش دیده شد. و لباس او همه را هیجان زده می کرد. هنگام خروج از رستوران، لوپز یک ژاکت سبک بژ، و یکی از مدل های شلوار جین گشاد خود را پوشیده بود.

لوپز در سال گذشته به دنبال شلوارهای گشاد بوده است. او اخیراً هنگام خروج از ماشینش شلوار جین گشاد سفید پوشیده بود و در بهار با شلوار گشاد گشاد و ژاکت سفید به سراغ ظاهری بی نظیر رفت. شلوار جین گشاد و راحت و جذاب همان چیزی است که وقتی می خواهید شلواری راحت را داشته باشید، اما ساختار جین را می خواهید. آنها همچنین فضای زیادی برای تنفس دارند که برای هوای گرم ایده آل است.

اگر به دنبال راهی بی دردسر برای راحت بودن هستید، شلوار جین گشاد همان است. لوپز تنها ستاره ای نیست که شلوار جین گشاد می پوشد هالیوود دائماً به دنبال استایل جین زیبا است. جنیفر لارنس، جی جی حدید و هیلاری داف تنها برخی از چهره های معروفی هستند که با پوشیدن این شلوارهای مد روز دیده شده اند.

اگر از طرفداران شلوار جین گشاد لوپز هستید که در پاریس به تن داشت، می توانید شلوار جین زیبایی مانند جی لو را که دارای یک کمر بلند ، و پنج جیب کاربردی است را برای پیوستن به این روند انتخاب کنید البته در رنگ های مورد علاقه خودتان.

برچسب ها :

ناموجود