تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 13203

استایل جدید جنیفر لوپز یک انتخاب بهاری و مد روز است

استایل جدید جنیفر لوپز یک انتخاب بهاری و مد روز است

انتخاب های لباس جنیفر لوپز ممکن است به دلیل کاربردی بودنش شناخته نشده باشد، اما حتی او نیز از جذابیت های یک مد کلاسیک یکپارچه در امان نیست. در آخر هفته، لوپز این خواننده و بازیگر 54 ساله، کت های خز و لباس های براق خود را با شلوار جین که برای فصل بهار مناسب

انتخاب های لباس جنیفر لوپز ممکن است به دلیل کاربردی بودنش شناخته نشده باشد، اما حتی او نیز از جذابیت های یک مد کلاسیک یکپارچه در امان نیست.

در آخر هفته، لوپز این خواننده و بازیگر 54 ساله، کت های خز و لباس های براق خود را با شلوار جین که برای فصل بهار مناسب است، عوض کرد: لباس های جین. لوپز در حالی که با همسرش بن افلک در لس آنجلس بود، با یک سویشرت سفید، و یک کیف دستی قرمز رنگ و گوشواره های حلقه ای تزئین شده بود.

لوپز تنها کسی نیست که شلوار جین را با لباس‌ های بلند عوض می‌ کند. بلیک لایولی، اولیویا وایلد و سلنا گومز همگی از طرفداران این روند هستند. لباس‌ های جین چه برای آب‌ و هوای بهاری مانند لوپز، همراه با یک تاپ خنک مانند وایلد و لایولی، چه روی یک تاپ مانند گومز، یک انتخاب لباس بهاری مد روز هستند که بدون زحمت استایل را به راحتی ترکیب می‌ کنند.

برچسب ها :

ناموجود