تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 8201

استایل آتشین جورجینا رودریگز تحصین برانگیز و خیره کننده است

استایل آتشین جورجینا رودریگز تحصین برانگیز و خیره کننده است

جورجینا رودریگز یکی از پر زرق و برق ترین ورودی های هشتادمین جشنواره فیلم ونیز را ارائه داد. این مدل که اخیراً در جریان جشنواره فیلم کن سر برگردانده بود، با پوشیدن لباسی بسیار مشابه که جولیا رابرتز در این فیلم نمادین پوشیده بود، ظاهر خیره کننده خود را به نمایش گذاشت و جلوی دوربین

جورجینا رودریگز یکی از پر زرق و برق ترین ورودی های هشتادمین جشنواره فیلم ونیز را ارائه داد. این مدل که اخیراً در جریان جشنواره فیلم کن سر برگردانده بود، با پوشیدن لباسی بسیار مشابه که جولیا رابرتز در این فیلم نمادین پوشیده بود، ظاهر خیره کننده خود را به نمایش گذاشت و جلوی دوربین ها ژست گرفت و فانتزی «زن زیبا» را احساس کرد.

این مدل در اولین نمایش “Enea” شرکت کرد و در حالی که بر روی فرش قرمز پا گذاشت، با لباسی که توسط Vetements برای کلکسیون بهار 2024 طراحی شده بود، نگاه ها را به خود خیره کرد.

او این مجموعه پر زرق و برق را با دستکش های اپرا طراحی شده توسط همان برند جفت کرد و ظاهر را با جواهراتی خاص، از جمله چوکر طلای سفید و یاقوت که توسط پاسکواله برونی طراحی شده بود، و همچنین دستبند ها و انگشتر های شیک از همان برند تکمیل کرد.

جورجینا موهایش را موج‌ های آزاد می‌ پوشید و آرایش ملایمی داشت که ظاهراً جدیدترین ترند لب‌ های گیلاسی و سایه‌ های صورتی ملایم را نشان می‌ داد. نگاه او بدون شک از شخصیت جولیا رابرتز در فیلم الهام گرفته شده است، زیرا همچنان یکی از نمادین ترین دگرگونی های زیبایی است و کاملاً توسط جورجینا بازسازی شده است.

این مدل همچنان به یک نام مهم در صنعت مد تبدیل می شود، زیرا اخیراً با برندهای برتر مد همکاری کرده است و به دنبال تأثیر غیرقابل انکار خود در سراسر جهان در چندین نمایش و رویداد های انحصاری شرکت کرده است. در ماه می جورجینا پس از شراکت با لوازم آرایشی لورآل در جشنواره فیلم کن شرکت کرد و یک مینی لباس مشکی با کفش های پاشنه بلند همسان و گردن بند شوپارد الماس و یاقوتی بی نظیر به تن کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود