تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۱
کد خبر : 9033

از ورود بروکلین بکهام و همسرش به باشگاه شبانه جلوگیری شد

از ورود بروکلین بکهام و همسرش به باشگاه شبانه جلوگیری شد

بر اساس یک ویدئوی جدید، بروکلین بکهام، 24 ساله، و نیکولا پلتز، 28 ساله، روز پنجشنبه از ورود به باشگاه شبانه معروف پاریس، راسپوتین، منع شدند. از پسر دیوید و ویکتوریا بکهام و همسرش در حالی که در هفته مد پاریس در خارج از مکان ایستاده بودند، فیلمبرداری شد که به نظر می‌ رسید ماموران

بر اساس یک ویدئوی جدید، بروکلین بکهام، 24 ساله، و نیکولا پلتز، 28 ساله، روز پنجشنبه از ورود به باشگاه شبانه معروف پاریس، راسپوتین، منع شدند. از پسر دیوید و ویکتوریا بکهام و همسرش در حالی که در هفته مد پاریس در خارج از مکان ایستاده بودند، فیلمبرداری شد که به نظر می‌ رسید ماموران امنیتی دسترسی آنها را ممنوع کردند. در این کلیپ شنیده می شود که بروکلین در حالی که نیکولا را در آغوش می گیرد، می پرسد “میشه بریم داخل؟” .

مرغ عشق‌ ها دو دقیقه منتظر ماندند تا اینکه نگهبانان گفتند نمی‌ توانند وارد شوند. طبق گزارش‌ ها درست بعد از ساعت 2:30 بامداد بود و باشگاه در ساعت 5:30 بامداد بسته شد، اگرچه اطلاعات زیادی در مورد دلیل مانع شدن از ورود آنها مشخص نیست. یک منبع به Essentially Sports گفت، بروکلین و نیکولا هر دو به دلیل این وضعیت “به طور آشکار ناراحت شدند”.

یک روز پس از خروج از باشگاه مورد نظر، بروکلین و نیکولا در فشن شوی مد بهار و تابستان 2024 ویکتوریا مادر بروکلین دیده شدند. هر دوی آنها در حالی که لباس های شیک پوشیده بودند عکس گرفتند و از حضور در آنجا خوشحال به نظر می رسیدند. لباس بروکلین شامل یک تی شرت سفید، شلوار مشکی و چکمه مشکی بود و لباس نیکولا شامل یک تاپ سیاه بدون آستین، دامن خاکستری روشن، و جوراب شلواری و کفش مشکی بود.

علاوه بر زوج جوان که در ردیف اول نشسته بودند، پدر بروکلین، دیوید، نیز در این شو مد حضور داشت، و همچنین خواهر و برادر کوچکتر بروکلین، برادر کروز 18 ساله و خواهر هارپر 12 ساله.

قبل از اینکه بروکلین و نیکولا در خارج از باشگاه پاریس و در فشن شوی ویکتوریا تیتر اخبار شوند، هفته گذشته از یک شب با سلنا گومز لذت بردند. نیکولا در استوری اینستاگرام خود سلفی از خود و سلنا را در حال ژست گرفتن در حین گردش منتشر کرد و سلنا را “خواهر” خود خواند. او همچنین چند عکس از آنها را هنگام شام و حضور در یک بازی فوتبال در استادیوم پارک دو پرنس منتشر کرد.

برچسب ها :

ناموجود